در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش خیابانی «پیامکی از بهشت» در کرمانشاه

علی زیستی نویسنده و کارگردان این اثر, داستان مردی را روایت می‌کند که فرزندش در حادثه تروریستی کرمان در مزار شهید سلیمانی، به شهادت رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمانشاه؛ علی زیستی, با نمایش خیابانی «پیامکی از بهشت» یاد و خاطره‌ شهدا را زنده و گرامی داشت.

این اثر که کاری از گروه نمایش «دیبا» است, به مناسبت چهلمین روز شهادت شهدای کرمان, با هنرنمایی گودرز حسینی، محمد بیگ محمدی به عنوان «بازیگر»؛ به تاریخ ۲۱ الی ۲۳ بهمن ۱۴۰۲, در سطح شهر کرمانشاه, اجرا شد. 

زیستی به عنوان کارگردان و نویسنده, داستان مردی را روایت میکند که فرزندش در حادثه تروریستی کرمان در مزار شهید سلیمانی، به شهادت رسیده است.

 




مطالب مرتبط

اجرای نمایش «کمدی ارتفاعات» در کرمانشاه

اجرای نمایش «کمدی ارتفاعات» در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمانشاه؛ نمایش «کمدی ارتفاعات» نوشته امیدطاهری, به کارگردانی احسان زین الدینی در کرمانشاه, به روی صحنه رفت. این نمایش کمدی, شرح ماجراهایی است که در روستایی به نام ...

|

نمایش «یا اگر نمی‌شدهای ژنی» در کرمانشاه روی صحنه رفت

نمایش «یا اگر نمی‌شدهای ژنی» در کرمانشاه روی صحنه رفت

دانیال محبی گفت: «در دهیلز تاریک زمان گذشته‌ی فراموش شده، زنده است یا اگر نمی‌شد های ژنی»،  تاملی اجرایی  بروی مفهوم تکرار و دگرگونی، به واسطه ی اشخاصی در عهد ناصری الی جنگ جهانی اول به همدستی افسانه ای محلی است.

|

نظرات کاربران