در حال بارگذاری ...
...

نمایش «خاکستر» در کرمانشاه روی صحنه رفت

نمایش «خاکستر» در کرمانشاه روی صحنه رفت

این نمایش با پرداختن به موضوع خودسوزی به بررسی جوانب مختلف این اتفاق درون خانواده‌ای میپردازد که این ماجرا را از سر گذرانده اند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمانشاه؛ نمایش «خاکستر» به نویسندگی و کارگردانی حمزه زارعی و تهیه کنندگی ندا قاسمی، به روی صحنه رفت.

این نمایش که از تاریخ ۱۳ الی ۱۷ تیر در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود اجراشد، با پرداختن به موضوع خودسوزی به بررسی جوانب مختلف این اتفاق درون خانواده‌ای میپردازد که این ماجرا را از سر گذرانده اند.
پدیده تلخ و هولناک خودسوزی بنا به آمار، در دهه هفتاد با رشد بسیار مواجه شد و خوشبختانه در دهه های بعد، با در دسترس نبودن ابزار لازم برای اقدام، کم کم کمرنگ شد.

ندا رحمانی، آوات ازنب، آیناز کبروار، سروش خدامرادی، پرنیان قادری، اژین محمودی و نارین عبدی به عنوان گروه بازیگران در ای نمایش ایفای نقش میکنند و اسرا ‌یارویسی (دستیار کارگردان)؛ حمزه ‌زارعی (طراح صحنه و نور)؛ تارا حسینی (طراح لباس)؛ زهرا محسن زاده (طراح صدا)؛ فاطیما فخری (گریم)؛ مهیار یگانه (طراح تیزر، پوستر)؛ دانیال منوچهری (مجری صحنه)؛ ناصح رحیمی (مجری نور)؛ آکو ساسلی (مجری صدا)؛ سروش خدامرادی، بهروز احمدیان (عکاس)؛ هیژا رحیم زاده، ماهان عبدالقادری، مسلم صحرایی، طناز کبروار، هدیه رستمی، اوین فخری (دستیار صحنه)؛ شیوا رحمانی، ایوب حسنی (دستیار لباس)؛ حمزه ‌زارعی (انتخاب موسیقی)؛ حمزه صفی‌زاده (روابط عمومی) از دیگر عوامل نمایش هستند.