در حال بارگذاری ...
به نویسندگی و کارگردانی هاشم پورمحمدی

نمایش «گلبهار» در کرمانشاه روی صحنه رفت

در قالب هفدهمین جشنواره تئاتر رضوی، نمایش «گلبهار» به نویسندگی و کارگردانی هاشم پورمحمدی در مجموعه تئاتر شهر کرمانشاه اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کرمانشاه؛ نمایش «گلبهار»؛ منتخب حضور در هفدهمین جشنواره تئاتر رضوی به نویسندگی و کارگردانی هاشم پورمحمدی از شانزدهم الی بیست و هشتم اردیبهشت در مجموعه تئاتر شهر کرمانشاه تالار انتظار پلاتو کارگاه نمایش اجرا شد.
این اثر با بازی ناهید حسینی، هاشم پورمحمدی، علی گودینی، محمد بیگ محمدی، داریوش شیخی و محمد حسین معبدی به واقعه تاریخی مسجد گوهرشاد می‌پردازد.

نمایش «گلبهار» در ابتدا قرار بود از تاریخ شانزدهم الی بیست و ششم اردیبهشت به صحنه برود که با استقبال خوب مخاطبین اجرای آن تا بیست و هشتم اردیبهشت ادامه پیدا کرد.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرمانشاه و تعدادی از اعضای شورای شهر کرمانشاه از جمله مخاطبین و تماشاگران این اثر بودند و عوامل نمایش «گلبهار» توسط رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرمانشاه مورد تجلیل قرارگرفتند.

هاشم پورمحمدی کارگردان این نمایش گفت: هفدهمین جشنواره تئاتر رضوی که با دبیری اتابک نادری برگزار شد و امسال با رویکردی مناسب  به جای اجراهای محدود در شکل جشنواره ای آن ، موجبات اجراهای عموم آثار راه یافته به جشنواره را در شهرها و استانهای مختلف فراهم آورد که این امر موجب رونق بیشتر تئاتر در شهرستانها و خصوصا حمایت و حضور بیشتر مخاطبین در تماشای آثار نمایشی هفدهمین جشنواره تئاتر رضوی با محوریت شخصیت والای حضرت رضا علیه السلام گردید.


در نمایش گلبهار که کاری از گروه نمایش شهید آوینی است، مهدی اسدی تبار دستیار کارگردان و طراح پوستر، پوریا جلالی مشاورکارگردان، هاشم پورمحمدی طراح صحنه، پرستو قیطرانی مدیر تولید و طراح لباس، رسول شنوایی طراح نور، کوثر موسوی منشی صحنه و اجرای نور و موسیقی، سید محمد موسوی و یزدان فارغی عکاس و ساخت تیزر و نسترن رستمی و پگاه پورکاشفی روابط عمومی و تبلیغات بوده اند.


نمایش «یا اگر نمی‌شدهای ژنی» در کرمانشاه روی صحنه رفت

نمایش «یا اگر نمی‌شدهای ژنی» در کرمانشاه روی صحنه رفت

دانیال محبی گفت: «در دهیلز تاریک زمان گذشته‌ی فراموش شده، زنده است یا اگر نمی‌شد های ژنی»،  تاملی اجرایی  بروی مفهوم تکرار و دگرگونی، به واسطه ی اشخاصی در عهد ناصری الی جنگ جهانی اول به همدستی افسانه ای محلی است.

|

اجرای نمایش «کمدی ارتفاعات» در کرمانشاه

اجرای نمایش «کمدی ارتفاعات» در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمانشاه؛ نمایش «کمدی ارتفاعات» نوشته امیدطاهری, به کارگردانی احسان زین الدینی در کرمانشاه, به روی صحنه رفت. این نمایش کمدی, شرح ماجراهایی است که در روستایی به نام ...

|