در حال بارگذاری ...
در پلاتو کارگاه نمایش اجرا می‌شود؛

آغاز اجرای نمایش« گل به خودی» از 20 فروردین

نمایش« گل به خودی» به کارگردانی زری ماه طیوری و دانیال محبی و به نویسندگی امیرحسین حیاتی و ترنج ارشاد از بیستم فروردین ماه اجرای خود را در مجموعه تئاتر شهر کرمانشاه آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه، نمایش« گل به خودی» به نویسندگی امیرحسین حیاتی و ترنج ارشادی و به کارگردانی زری ماه طیوری و دانیال محبی در پلاتو کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر کرمانشاه به روی صحنه می‌رود.

امیرحسین ‌حیاتی ، فاطمه منصوری، صبا عربی، احمد خزل زاده در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

حیاتی نویسنده‌ی این نمایشنامه داستان آن را اینطور بیان می‌کند: قصه این نمایش در شب بازی ایران و مراکش، در چهارچوب جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اتفاق می افتاد. محوریت این نمایش بر اساس داستان سه مامور امنیت استادیوم کرستوفسکی سن پترزبورگ است.

همچنین امیرحسین ‌حیاتی طراح نمایش و طراح صحنه و لباس ، رامین ‌رستمی طراح پوستر، حمید قادری مدیر صحنه، سپیده ‌الفتی منشی صحنه، سینا عزیزی طراح نور، دانیال محبی، امیر حسین حیاتی ساخت تیزر، سعید ‌امیری ‌فرد و میترا ‌اسدی تنظیم صدا و مدیا و امیرعباس حیاتی عکاس؛ عوامل اجرایی این نمایش هستند.

اجرای نمایش «گل به خودی» از 20 فروردین  لغایت 1 اردیبهشت ماه 1402  ساعت 18 در پلاتو کارگاه نمایش، مجموعه تئاتر شهر(تالار انتظار) به اجرا می‌پردازد. علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال و یا گیشه محل اجرا مراجعه نمایند.

شایان به ذکر است که تمامی مراحل تولید این نمایش در آموزشگاه هنرهای نمایشی متد انجام شده است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران