در حال بارگذاری ...
...

اجرای نمایش «خاطرات خانه ای که نیست» در کنگاور

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کرمانشاه؛ جعفر دردانه نمایش «خاطرات خانه ای که نیست»، نوشته کامران شهلایی را به روی صحنه برد.

این نمایش که از تاریخ  ۱۱ لغایت ۲۰ مهرماه در سالن آمفی تئاتر یادگار امام (ره)، شهرستان کنگاور در حال اجراست، در قالب پنج شخصیت با عنوان‌های «پدر، پنجاه ساله/ مادر، چهل و پنج‌ساله/ رضا، بیست و سه ساله/ علی، بیست ساله و شادی، هجده‌ساله» نوشته شده است. این نمایشنامه ماجرای خانواده‌ای خوشبخت در سال 1365 را در کرمانشاه روایت می‌کند که خانه آن‌ها در اثر اصابت بمب از بین می‌رود و 4 نفر از آن‌ها کشته می‌شوند و یک نفر از این خانواده زنده می ماند و ...

سمیرا شمسی، امین امیدی، بهروز خمیس آبادی، ناهید یوسفی، مهدی گودینی، بازیگران این نمایش هستند. مهدی خرمی (طراح پوستر)، سمیرا شمسی(دستیار کارگردان)، جعفر دردانه (طراح صحنه و لباس)، اکرم توری زاده (منشی صحنه)، بهروز دردانه، علی شریفی (نور)، مهدی خرمی، سید عابدین سعیدی، هادی یوسفی (موسیقی و افکت)، وحید و حامد رشتیانی (اجرای دکور)، محمد خزایی، رقیه مظاهری (گریمور)، محمد جواد شمسی (اکسسوار)، علیرضا صفائی مهر، درسا دردانه، مهشید آبک (تدارکات)، مهدی خرمی (طراحی آفیش،بروشور و پوستر)؛ از دیگر عوامل این نمایش هستند.