در حال بارگذاری ...
...

به کارگردانی مصطفی ذوقی

نمایش «کاتالونیا» در کرمانشاه روی صحنه رفت

«کاتالونیا» یک درام اجتماعی ست.داستان های موازی و پیچیدگی های خاص نمایشنامه در کنار شیوه ی اجرایی منحصربه فرد به مخاطب فرصت دیدن یک نمایش جذاب و پر چالش را میدهد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کرمانشاه؛ نمایش «کاتالونیا» به کارگردانی مصطفی ذوقی از تاریخ بیست و سوم شهریور الی چهار مهر، در تئاتر شهر کرمانشاه به روی صحنه رفت.

این کارگردان برجسته و با سابقه ی کرمانشاهی که افتخار همکاری و همراهی بسیاری از بزرگان و پیشکسوتان تئاتر استان کرمانشاه را در کارنامه ی هنری خود دارد، تلاش میکند نسل نو و جوان استان را همراه سازد تا با توجه به نیازها و دغدغه های جامعه، به تئاتر کرمانشاه جانی دوباره بخشد. استقبال بی سابقه ی مردم از این نمایش و موج جدید مخاطبان که به سالن های تئاتر کشیده شدند نشان میدهد که ذوقی به درستی مسیر و هدف خود را میشناسد.

«کاتالونیا» یک درام اجتماعی نوشته (علیرضا جم)، نویسنده ی جوان و خوش آتیه کرمانشاهی ست. داستان های موازی و پیچیدگی های خاص نمایشنامه در کنار شیوه ی اجرایی منحصربه فرد مصطفی ذوقی، به مخاطب فرصت دیدن یک نمایش جذاب و پر چالش را میدهد.

 در خلاصه این نمایش آمده است:« بین حقیقت و واقعیت فقط به اندازه یه تار مو فاصله هست، درست لحظه‌ای که حتی فکرش رو نمیکنی ممکنه همه چیز تغییر کنه و ورق برگرده، اونوقته که همه گریه میکنن، یه عده از ناراحتی، یه عده هم از خوشحالی، ولی در هر صورت اینو نباید فراموش کرد، بعضی وقتا که با تمام توانت حمله میکنی، باید وایسی و یه قدم عقب بکشی، فقط به خاطر اینکه تو تله آفساید گیر نیوفتی. »

این اثر نمایشی کاری از گروه تئاتر «بازی» به سرپرستی محمدرضا درند است. شهروز مکری و سعید زندی با عنوان (مشاور کارگردان) در کنار ذوقی حضور دارند.

عسل آرام، میترا اسدی، فاطمه منصوری، امیر حسین حیاتی، منصور دائیچی، علیرضا جم، بازیگران این اثر هستند.

سعید امیری فر و علی صفدری (دستیار کارگردان)؛ غزل امینیان (منشی صحنه، برنامه ریز)؛ ستاره احمدی (مدیر صحنه)؛ امیرمحسن رضایی (مدیرتولید،دستیار تهیه)؛ عارف رشیدی ( آهنگساز)؛ شهروز مکری (طراح صحنه،طراح لباس)؛ سجاد امیری نیک (اجرای دکور،ساخت دکور)؛ علی صفدری (طراح نور)؛ مصطفی ذوقی (طراح گریم)؛ سعید امیری فرد،نوید چهری (ساخت تیزر)؛ نوید چهری (عکاس،دیجیتال آرتیست)؛ ملیکا جباری (دستیار صحنه،روابط عمومی)؛ رضا گومه (طراح پوستر،بروشور،لوگو) از دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.