در حال بارگذاری ...
...

نمایش «مصاحبه» در کرمانشاه اجرا شد

(زری ماه طیوری) سرپرست گروه نمایشی متد، که با عنوان استاد راهنما،در کنار هنرجویان خود حاضر بود، در شکل گیری و به ثمر نشستن این اثر اجرایی نقش بسزایی داشت

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمانشاه؛ نمایش «مصاحبه» نوشته محمد رحمانیان، به عنوان اثر کارگاهی هنرجویان تازه نفس «گروه نمایشی متد» به روی صحنه رفت.

مائده اخوان، در اولین تجربه کارگردانی خود، نگاه متفاوت و تلاش برای آزمودن فرم های متفاوت اجرایی را به مخاطبش نشان داد.

(زری ماه طیوری) سرپرست گروه نمایشی متد، که با عنوان استاد راهنما،در کنار هنرجویان خود حاضر بود، در شکل گیری و به ثمر نشستن این اثر اجرایی نقش بسزایی داشت.

نمایش «مصاحبه»، روایتی از جنگ الجزایر است و به بررسی بحران های ناتمام این واقعه بر افراد حاضر در جنگ میپردازد. محمد رحمانیان با انتخاب دو شخصیت نعیم و صفیه از جوانب مختلف به زیست مردم جنگ زده و انقلابیون نگاه میکند و مسائل مربوطه در جنگ مانند تجاوز، نقش زنان در انقلاب، مشکلات فرهنگی و فشارهای وارده به مردم عادی و... را با استفاده از تمامی ابزاری که در دست دارد، با ظرافت عنوان میکند و (ترنج ارشادی) به عنوان دراماتورژ این اثر، با حفظ کلام و مقاصد نویسنده، ترکیبی ملموس تر برای ارتباط بهتر مخاطب ارائه میکند.

(کوشا راد و مائده اخوان) به عنوان بازیگر به همراه (یزدان تبارکی) و (زری ماه طیوری)، که صدای مصاحبه گران بودند، نمایش را به سمع و نظر تماشاچی رساندند. 

(کوشا راد) دستیار کارگردان؛ (سارا رضائیان) طراح نور؛ (یگانه چوکیان) مدیر صحنه؛ (ثنا هاشمی) منشی صحنه؛ (ترنج ارشادی، کوشا راد) طراح صحنه؛ (مهدی اسدی تبار) طراح پوستر؛ (سارا رضائیان) عکاس؛ از دیگر عوامل این اثر نمایشی هستند.

نمایش «مصاحبه» از تاریخ ۲۱ الی ۲۳ مرداد ماه،در تالار انتظار، پلاتو کارگاه نمایش به اجرا درآمد.