در حال بارگذاری ...
به کارگردانی بابک سوری

نمایش «اندرحکایت کباب سلطانی» در کرمانشاه روی صحنه رفت

نمایش «اندرحکایت کباب سلطانی»، به کارگردانی بابک سوری در مجموعه فرهنگی و هنری انتظار کرمانشاه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کرمانشاه، نمایش «اندرحکایت کباب سلطانی»، به نویسندگی سعید میرزایی و کارگردانی بابک سوری، از روز یکشنبه 17 دی، در کارگاه نمایش مجموعه فرهنگی و هنری انتظار به صحنه رفته است. 

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «میرکوتاه برای رسیدن به عشقش مجبور می‌شود چند دختر عمارت النساء را سر و سامان بدهد و در این راه تدابیری می‌اندیشد که در انتها اتفاق نادر و غیر منتظره‌ای رخ می‌دهد

سعید پاکزاد، جواد کیانیان، مرضیه سعادت، افسون جعفری، نادیاچمنی، رویا مرادی، زهرا فرهادی، ثنا هاشمی، اریک عظیمی و رامین امجدیان، در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

سعید میرزایی (دستیار اول کارگردان)، سعید پاکزاد (بازیگردان)، اریک عظیمی (دستیار دوم کارگردان)، هاوژین مظفری( دستیار سوم کارگردان)، مهسا کوچک‌پور (منشی صحنه و نور)، بابک سوری و دانیال حاتمی (موسیقی)، نادیا چمنی (طراح پوستر و بروشور)، مرضیه سعادت (طراح لباس)، افسون جعفری (گریم)، عسل آرام و نوید چهری (عکاس، فیلمبردار و ساخت تیزر)، گروه کاردو (ساخت و اجرای دکور)، سینا عزیزی و سپیده دشت‌میر (دستیار صحنه) و  شکوفه دارابی (مدیر صحنه)، از دیگر عوامل این نمایش هستند.

نمایش «اندرحکایت کباب سلطانی»، از 17 تا 27 دی 1402، ساعت 17:30 در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر مجموعه فرهنگی و هنری انتظار، به صحنه می‌رود.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران