در حال بارگذاری ...

آیین اختتامیه سی‌ و پنجمین جشنواره تئاتر کرمانشاه برگزار شد

آیین اختتامیه سی‌ و پنجمین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه ۲۶ آبان برگزار شد و با نظر هیئت داوران، در بخش خیابانی نمایش‌های ماده «هفت» و «عاشقانه‌های زیرخاکی» و در بخش صحنه‌ای، نمایش‌های «ویابونیت» و «غسل آخر» به جشنواره تئاتر منطقه‌ای معرفی شدند.

به گزارش ایران تئاتر، سی‌ و پنجمین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه با معرفی برگزیدگان به ایستگاه آخر رسید.

این اختتامیه عصر جمعه (۲۶ آبان) در تالار انتظار کرمانشاه با حضور پوریا جلالی سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، هاشم پور محمدی دبیر سی‌ و پنجمین جشنواره تئاتر استانی، علی صفدری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه، جعفر زاررعی معاونت فرهنگی بنیادشهید و امور ایثارگران استان، هیئت داوران جشنواره و جمعی از هنرمندان در عرصه تئاتر برگزار شد.

هیئت داوران متشکل از محمودرضا رحیمی، سعید اسدی و محمد لارتی آراء خود را به شرح زیر اعلام کردند:

بخش خیابانی

بازیگری مرد: حسین نادری برای بازی در نمایش «عاشقانه‌های زیرخاکی»، مجید احمدی برای بازی در نمایش «ماده هفت» و علی حسن نوری برای بازی در نمایش «نوشابه با طعم بیمارستان» به ترتیب به عنوان بازیگر نقش اول، دوم و سوم مرد انتخاب شدند.

بازیگری زن: مهسا کرانیان برای نمایش «ققنوس» و بهاره زاهد دوست برای نمایش «عاشقانه‌های زیر خاکی» شایسته تقدیر شدند و طیبه کاظم پور، بازیگر توانجو برای بازی در نمایش «ماده هفت» به عنوان بازیگر اول زن در بخش خیابانی برگزیده شد.

موسیقی: امید کرمی برای نمایش «ققنوس» و مازیار اسدزاده برای نمایش «عاشقانه‌های زیر خاکی» و«ققنوس» شایسته تقدیر شدند و مهاجر احمدی برای نمایش «جایی برای گل سرخ» برگزیده شد.

طراحی لباس، سیامک گل منصوری برای نمایش «عاشقانه‌های زیر خاکی» شایسته تقدیر و گلنار اکبری برای نمایش «ماده هفت» برگزیده شدند.

طراحی فضا، سیامک گل منصوری برای نمایش «عاشقانه‌های زیرخاکی» شایسته تقدیر و گلنار اکبری و حسین نادری برای نمایش «ماده هفت» برگزیده شدند.

نویسندگی، حسین نادری برای نمایش «عاشقانه‌های زیرخاکی» و سید سروش پیمبری برای نمایش «جایی برای گل سرخ» شایسته تقدیر و مرتضی اسدی مرام برای نمایش «ماده هفت» برگزیده شدند.

در بخش کارگردانی شهریار انصاری برای نمایش «جایی برای گل سرخ» و حسین نادری برای نمایش «عاشقانه‌های زیرخاکی» شایسته تقدیر و گلنار اکبری برای نمایش «ماده هفت» برگزیده شدند.

بخش صحنه‌ای

بازیگری مرد: پژمان آقایی برای نمایش «گمشده» شایسته‌ تقدیر و علیرضا جم برای نمایش «ویابونیت»، محسن یار محمدی برای نمایش «لانگ شات» و پرویز کولیوند برای نمایش «کشتن گربه بابا فوتنن» به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

بازیگری زن: دنیا ارشادی و نیکا فخری برای نمایش «غسل آخر» و طیبه بهرامی برای نمایش «شتک خوانی بر خون» شایسته تقدیر، و سعیده امیری برای نمایش «غسل آخر»، عسل امیری آرام برای نمایش «دایس» و میترا اسدی برای نمایش «ویابونیت» به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

موسیقی: مصطفی مراد پور برای نمایش «کشتن گربه بابا فونتن» برگزیده شد و در بخش طراحی‌ لباس پگاه پور کاشفی با نمایش «شتک خوانی بر خون» دیپلم افتخار را از آن خود کرد.

طراحی نور: سید محمد حسینی برای نمایش «غسل آخر» شایسته تقدیر و علی صفذری برای نمایش «ویابونیت» برگزیده شدند.

طراحی صحنه:  بابک رعنایی برای نمایش «شتک خوانی بر خون» شایسته تقدیر و معصومه بساطی برای نمایش «غسل آخر» برگزیده شدند.

نویسندگی: علیرضا جم برای نمایش «ویابونیت»، فرهاد ارشاد برای نمایش «شتک خوانی بر خون» و نوید ایزدیار برای نمایش «لانگ شات» به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

کارگردانی: علیرضا جم برای نمایش «ویابونیت»، آرش منصوری برای نمایش «غسل آخر» و سعیده امیری و محسن یار محمدی برای نمایش «لانگ شات» به ترتیب اول، دوم و سوم شدند.

نمایش‌های برگزیده

در بخش خیابانی نمایش‌های ماده «هفت» و «عاشقانه‌های زیرخاکی» و در بخش صحنه‌ای نمایش های «ویابونیت» و «غسل آخر» به جشنواره تئاتر منطقه‌ای معرفی شدند.

و چهار اثر «گمشده» از نعمت الله اسدی مرام، « غسل آخر» از آرش منصوری، «ققنوس» از مصطفی دهشت و «جایی برای گل سرخ» از شهریار انصاری توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران کرمانشاه منتخب اعلام شدند.

 

 

 




نظرات کاربران