در حال بارگذاری ...

نمایش «شتک‌خوانی برخون» در مجتمع غدیر اسلام آبادغرب اجرا شد

نمایش «شتک‌خوانی برخون» به کارگردانی سیامک رعنایی در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر اسلام آباد غرب به اجرا پرداخت.

به گزارش خبرنگارایران تئاتر کرمانشاه، نمایش«شتک‌خوانی برخون» به نویسندگی فرهاد ارشادی و کارگردانی سیامک رعنایی در اسلام آباد غرب به اجرا درآمد.

این نمایش روایت زنی‌ست که در بحوبحه به قتل رساندن امیر کبیر در تنش و افکار خود غرق می‌شود. در اوهام خیال داستان امیر کبیر و شهدتش را چنان ترسیم می‌کند که در جریان آن به رشد کمال می‌رسد

طیبه بهرامی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد.

سید مجتبی رضابیگی و فرهاد ارشادی مشاوران کارگردان، حامد محمدی دستیار کارگردان و مشاور تاریخی، رسول نادری دراماتوژ، علی صالحی مدیر صحنه، آرش رعنایی منشی صحنه، بابک رعنایی طراح صحنه، احسان محمدی اجرای دکور، پروین فتاحی طراح لباس، سهیل خوارزمی موسیقی، سیدجلال رضا بیگی نوازنده تنبور، کامران فرزامی نژاد آفیش بروشور، اقبال منصوری طراحی نور، طیبه ابومگر اجرا گریم و کامران فرزامی نژاد و صیاد و سجاد نوری فیملبردار و عکاس؛ نیزعوامل اجرایی این نمایش هستند.

نمایش «شتک‌خوانی برخون» از 13 لغایت 18 آبان‌ماه ساعت 16 در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر به اجرا می‌پردازد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران