در حال بارگذاری ...
اسلام آباد غرب

نمایش «دیگر مرا صدا نزن مادر» روی صحنه رفت

نمایش «دیگر مرا صدا نزن مادر» به کارگردانی مشترک محمدحسن حیدری و سارا مهری در شهرستان اسلام آبادغرب اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کرمانشاه، نمایش « دیگر مرا صدا نزن مادر» از نوشته‌های محمد رحمانیان به کارگردانی مشترک محمدحسن حیدری ،سارا مهری در شهرستان اسلام آبادغرب به روی صحنه رفت.

 در بخش دوم نمایشنامه مصاحبه‌ای نوشته‌ی محمد رحمانیان است که در آن  مصاحبه‌کننده با صفیه دختری 29 ساله اهل کازبا در الجزایر (منطقه‌ای که در آن سربازان فرانسوی به زنان بسیاری تعرض و تجاوز کردند ) وارد صحبت می‌شود. او از مبارزان زن الجزایری است که به دلیل بمب‌گذاری‌های متعددش بارها توسط فرانسوی‌ها دستگیر و در زندان‌های مختلف ازجمله زندان باربروس، حسین دی و البیاد مورد شکنجه‌ و آزار جسمی و جنسی  وحشتناکی قرار گرفته که باعث می‌‌شود پس از استقلال الجزیره وقتی از زندان آزاد می‌شود، اما دیگر آن آدم سابق ن نباشد و همین باعث می‌شود بنا به دلایلی مادرش را بکشد و ...

طناز نیک نژاد  و سارا مهری بازیگران نمایش «دیگر مرا صدا نزن مادر» هستند.

امیرضا صحرایی دستیار کارگردان، بهزاد حیدری،میلادحیدری طراحی و اجرای صحنه، محمدرضا کدیوریان مدیر صحنه، شکوفه کریمی  و مهشید نادری گریم، جواد رضایی موسیقی، یاسمن پناهی منشی صحنه، سعید زرگوش،امیر بساطی لباس، امیرحسین حیدری و امیربهادر صحرایی نور؛ عوامل اجرایی نمایش هستند.

اجرای نمایش «دیگر مرا صدا نزن مادر» هر روز از چهارم آبان‌ماه لغایت دهم آبان‌ماه  ساعت  16 در سالن غدیر مجتمع فرهنگی و هنری غدیر به اجرا پرداخت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران