در حال بارگذاری ...

پوریا جلالی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه منصوب شد

با حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، پوریا جلالی به عنوان سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کرمانشاه، آئین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور مدیرکل امور استان‌های وزارتخانه، معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه و جمعی از مسئولین استان برگزار شد؛ از زحمات علی صفدری مدیرکل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تقدیر به عمل آمد و پوریا جلالی به عنوان  سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

جلالی در این مراسم با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی استان گفت: مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برای پیشبرد اهداف و محورهای فرهنگی و هنری خود نیاز به تلاش دارد و من در این عرصه خود را موظف به تلاش مضاعف می‌دانم. استان کرمانشاه بر اساس ظرفیت‌هایی که دارد در صورت تأمین زیر ساخت‌های لازم آن را به کانون رخدادهای فاخر فرهنگی و هنری مبدل خواهیم کرد.

از سوابق جلالی می توان به معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه، دبیر کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه، فعالیت در حوزه هنرهای نمایشی و تدریس در دانشگاه اشاره کرد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران