در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «ویابونیت، به من فکرکن» در کرمانشاه

نمایش «ویابونیت، به من فکرکن» به کارگردانی علیرضا جم در پلاتو کارگاه نمایش کرمانشاه به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کرمانشاه، نمایش« ویابونیت، به من فکرکن» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا جم در پلاتو کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر کرمانشاه روی صحنه رفت.

در خلاصه داستان این نمایش آمده‌است: یک نویسنده که در فضای ذهنی خود حبس شده است ، برای رهایی از آن تصمیم می‌گیرد که یک کاراکتر جدید خلق کند و برای آن یک داستان بنویسد ، اما در این روند دچار مشکلاتی می‌شود ...

در این نمایش میترا اسدی، علیرضا جم، ستاره احمدی، منصور دائی‌چی، سارا رضائیان، امیر محسن رضایی، یاسمن شرفی و محمد سنا دُر یتیم به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین سعید امیری فرد، دستیار کارگردان و بازیگردان، علی صفدری دستیار کارگردان و مدیر صحنه، غزل امینیان  منشی صحنه و برنامه ریز، امیر حسین سوری دستیار صحنه و نور و رضا گومه طراح پوستر و بروشور؛ عوامل اجرایی این نمایش هستند.

 نمایش« ویابونیت، به من فکرکن» از 22 مهرماه لغایت 26 مهرماه ساعت 17 در پلاتو کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر کرمانشاه در تالار انتظار میزبان هنردوستان و هنرمندان است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران