در حال بارگذاری ...
با کارگردانی سارا مهری

نمایش «کشتن گربه‌ بابا فونتن» در اسلام‌آباد غرب روی صحنه رفت

اجرای نمایش «کشتن گربه‌ بابا فونتن» به کارگردانی سارا مهری، از ۲۶ شهریور در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر اسلام‌آباد غرب آغاز شده است و تا ۵ مهر میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کرمانشاه، نمایش «کشتن گربه‌ بابا فونتن» به نویسندگی محمد رحمانیان و کارگردانی سارا مهری، در شهرستان اسلام‌آباد غرب اجرای خود را آغاز کرد.

داستان این نمایش، درباره پسری 18 ساله به نام نعیم است. او اهل الجزایر و دارای مشکلات روانی و سرخوردگی است. کمی پس از انقلاب و استقلال الجزایر، تحت تاثیر اتمسفر و دو قطبی شدن جامعه، نعیم، دوست فرانسوی خود را می‌کشد و در پاسخ‌ به چرایی این اتفاق، دلیل مشخصی را ذکر نمی‌کند. در واقع عملکرد نعیم حاصل خشونت جامعه‌ای تحت فشار است که در نبود تحلیل و تفکر، همه‌ جامعه سیاه یا سفید تعریف می‌شوند.

در این نمایش، محمدرضا کدیوریان و بهزاد حیدری به ایفای نقش می‌پردازند.

همچنین یاسمن پناهی (دستیار کارگردان)، بهزاد حیدری (طراح صحنه)، امیررضا صحرایی (طراح لباس)، طناز نیک‌نژاد (منشی صحنه)، امیر بهادر صحرایی (مدیر صحنه)، امیرحسین حیدری (آفیش بروشور)، سعید زرگوش و جواد رضایی (موسیقی)، امیر بساطی (فیملبردار و عکاس)، فرشید رضایی (گریم و دراماتورژ) و میلاد حیدری و حسن نظام اسلامی (ساخت و اجرای دکور)، دیگر عوامل اجرایی این نمایش هستند.

نمایش «کشتن گربه‌ بابا فونتن» تولید گروه نمایشی تک آفرینش به سرپرستی گودرز رضایی است.

نمایش «کشتن گربه‌ بابا فونتن»، از 26 شهریور تا 5 مهر، همه روزه ساعت 17:30 در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر اسلام‌آباد غرب، میزبان هنرمندان و هنردوستان است.

علاقه‌مندان، جهت هماهنگی و رزرو بلیت، با شماره 09933050528، تماس بگیرند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران