در حال بارگذاری ...

نمایش «داستان پسر جنگل» در کرمانشاه اجرا شد

نمایش «داستان پسر جنگل» به نویسندگی و کارگردانی بهاره کرمی به مدت پنج شب در تالار غدیر کرمانشاه اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کرمانشاه، نمایش «داستان پسر جنگل» به نویسندگی و کارگردانی بهاره کرمی از 22 تا 26 تیر در سالن اصلی تالار غدیر این شهر به صحنه رفت.

مهدی پیری، امین سروری، هومن روح‌تافی، سامان لرستانی، مهدیه عزیزبیگی، هرمز رمضانی، شهرام قنبری، محمد تخت‌توانی، شایان زندشایسته، بابک فرخ‌پی، مهدی زاهدنیا، فرید جلیلیان، مجتبی ودودی، درسا کریمی، علیرضا رضایی، افشین کبودی، جلیل خدادایان، مهرداد کرمی و فخر‌الدین کرمی، بازیگران این نمایش بودند.

همچنین حمیدرضا لوافی (دستیار کارگردان)، فاطمه اسکندری (منشی صحنه)، امیرحسین حقی (مدیر صحنه)، علیرضا درند (طراح صحنه)، زینب کرمی چمبتانی (طراح لباس)، هیربد روح‌تافی (آفیش و بروشور)، فربد صفری، عسل مبارکی، عسل ثنایی‌منش، سامان یزدانی و محمدجواد محمدی (ساخت دکور و اکسسوار)، جلیل خدادایان و پرستو شرفیانی (گریم و چهره‌پردازی) و محمدرسول نوری و رضا شهبازی (افکت و موسیقی)، عوامل اجرایی این نمایش بودند.

قصه نمایش درمورد کودکی ‌است که در جنگل به‌دور از والدین خود مانده و شیر تصمیم به خوردن او می‌گیرد اما مهرش به دلش می‌افتد و از خوردنش منصرف می‌شود و تصمیم به نگهداری از کودک می‌گیرد. شیر برای تغذیه کودک، دست به دامان بز زنگوله پا می‌شود. ببر که کینه‌ای دیرینه از شیر دارد، برای خوردن بچه به سوی شیر می‌رود و نبردی بین آن‌ها آغاز می‌شود که با پیروزی شیر و یارانش به پایان می‌رسد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران