در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «سایه‌های شب» در شهرستان پاوه

نمایش« سایه‌های شب» از نوشته‌های هواس پلوک، به کارگردانی شهریار انصاری در شهرستان پاوه به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه، نمایش« سایه‌های شب» به نویسندگی هواس پلوک و کارگردانی شهریار انصاری در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه به روی صحنه رفت.

در این نمایش زانکو محمدی، اورین کیخسروی، صبا صالحی، بفرین فتاحی، صبا حسینی و پوریا حسینی زاده به ایفای نقش می‌پردازند.

نمایش «سایه های شب» داستان خانواده‌ای چهار نفره است که پدر خانواده  دچار اعتیاد شده و اعضای خانواده تصمیم می‌گیرند اورا برای درمان به پزشک معرفی و آن‌ها نیز اورا یاری کنند که در ادامه یش شاهد اتفاقاتی هستیم.

بابک رحیمی مدیر اجرایی، نثا صالحی منشی صحنه، عین الدین فتح الهی طراح صحنه،  دیانا عزیزی گریم، فرزام لطفی افکت و نور، صنم غفوری طراح لباس، کامیار سعیدی طراح بروشور و تیزر و مهیب زربان مسئول تیلیغات عوامل اجرایی این نمایش هستند.

 نمایش «سایه‌های شب» از 18 لغایت 23 تیرماه هر شب ساعت 21:30  درسالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه میزبان هنرمندان و هنردوستان است. 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران