در حال بارگذاری ...
فرماندار اسلام آباد غرب در سیزهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد؛

تئاتر مرصاد یاد و خاطره شهدا را همیشه زنده نگاه می‌دارد

فرماندار شهرستان اسلام آبادغرب در آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد به رشادت ها و ایثارگری مردم در زمان عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی باید به طوری غنی‌سازی شوند که یک سری ارزش‌ها را در جامعه دوباره زنده نگاه دارند.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه، فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب در آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد به تشریح مقاومت و ایستادگی مردم در عملیات مرصاد پرداخت و افزود:  اسلام آبادغرب یک هزار و ۲۸۳ شهید، ۲۶۳ جانباز و ۱۸۳ آزاده تقدیم نظام کرده و هشت سال دفاع مقدس زیر بمباران هوایی بود. جشنواره مرصاد می‌تواند نقش بسزایی در نشان دادن تاریخ و جهاد تبیین عملیات مرصاد داشته باشد و نباید در ادای حق اسلام آبادغرب شهر شهیدان مرصاد کوتاهی صورت گیرد.

کرمی افزود: جشنواره ملی تئاتر مرصاد باعث زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا می‌شود و برنامه‌های فرهنگی باید به طوری غنی‌سازی شوند که یک سری ارزش‌ها را در جامعه دوباره زنده کنند. همه ما مدیون خون شهدا هستیم به همین خاطر باید تمام تلاش خود را بکار بگیریم که بتوانیم جشنواره مرصاد را به بهترین شکل برگزارکنیم .

فرماندار اسلام آبادغرب تصریح کرد: لازم است جشنواره مرصاد در سالروز عملیات مرصاد و روز ملی کرمانشاه برگزار شود چراکه فضاسازی و تأثیرگذاری جشنواره در آن زمان بیشتر است و باید خروجی مثبت آن بین مردم دیده شود

وی در پایان افزود: خون شهدا باعث تنومند شدن درخت انقلاب می‌شود و جوانان و نوجوانان باید از مراسمات فرهنگی بهره کافی را ببرند و اتفاقات فرهنگی خوبی در این زمینه رقم بخورد.

 سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد از ۲۷ لغایت  ۲۹ اردیبهشت ماه در شهرستان اسلام آبادغرب  برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران