در حال بارگذاری ...
از سوی دبیرخانه جشنواره منتشر شد؛

جدول اجراهای سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد

سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد از ۲۷ اردیبهشت ماه در شهرستان اسلام آباد غرب در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و تئاتر خیابانی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه، سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد به دبیری سعید نوروزی از 27 اردیبهشت ماه در شهرستان اسلام آباد غرب در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و تئاتر خیابانی آغاز به کار می‌کند.

مهدی بساطی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: شهریستان اسلام آباد غرب از 27 اردیبهشت ماه میزبان رویداد سیزدهمین جشنواره تئاتر ملی مرصاد با حضور 14 گروه نمایشی و بیش از 120 نفر از هنرمندان از نقاط مختلف کشور است.

نمایش‌های منتخب در بخش صحنه‌ای در تماشاخانه مرصاد، تالار غدیر و تالار شهرداری و نمایش‌های منتخب بخش خیابانی در مناطق شهر حمیل، مسکن مهر(شرف آباد) ، روستای میرعزیز(شیان)، تالار غدیر و پارک ولایت به اجرا می‌پردازند.

بساطی مرصاد را رسوا کننده جریان منافقین دانست و شکست منافقین را افتخاری ارزشمند برای مردم شهید پرور و ایثارگر دانست و افزود: جریان منافقین فقط مختص سال 67 نیست و هر چه بیشتر باید چهره نفاق و دشمنان ایران اسلامی مشخص و آشکارتر گردد.

بساطی ضمن دعوت از عموم مردم و مسئولین برای حضور در این رویداد ملی، بیان داشت: افتتاحیه روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه رأس ساعت 8 و 30 صبح در یادمان شهدای مرصاد(تنگه چهار زبر) برگزار می‌گردد و پس از آن گروه‌های نمایشی در مجتمع غدیر حضور به هم خواهند رساند و اختتامیه جشنواره نیز روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ساعت ۱۶ در تالار شهرداری برگزار خواهد شد.

جشنواره ملی تئاتر مرصاد از 27 لغایت 29 اردیبهشت ماه در شهرستان اسلام آبادغرب برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران