در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش خیابانی «جایی برای گل سرخ» در پاوه

نمایش خیابانی «جایی برای گل سرخ» به کارگردان شهریار انصاری در پارک بلوار جانبازان به اجرا پرداخت.

به کزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه؛ نمایش خیابانی «جایی برای گل سرخ» که از نوشته‌های سید سروش پیمبری است به کارگردانی شهریار قنبری هنرمند پاوه‌ای به مدت یک هفته در محل سن روباز پارک جانبازان شهرستان به اجرا پرداخت.

این نمایش برپایه بیان بدن و موسیقی استوار است وداستان زندگی چوپان مرز نشینی است که درلحظات آخر عمرش بسر می‌برد وطبق فلسفه‌ای قدیمی قبل از مرگش به شکل رویا همه خاطراتش را مرور می‌کند وسپس جان می‌دهد. «جایی برای گل سرخ» همان رویای اوست.

آروین کیخسروی، هیمن رضایی، عمران فارسی، بفرین فتاحی، صنم غفوری، کژان خاطری، و آلیس حسنی و فریاد رحیمی در این نمایش نقش آفرینی می‌کنند.

همچنین  بابک رحیمی مدیر اجرایی، احسن شمسی موسیقی، هژیرصادقی تنبک،  ندا امینی افکت، فرزام لطفی نور، عین الدین فتح الهی طراح دکور و  صهیب زربان تبلیغات  عوامل اجرایی این نمایش است.

  اجرای این نمایش از  ۱۴ اردیبهشت ماه آغازه شده  ۲۰ اردیبهشت ماه ساعت ۱۷:۳۰دقیقه  آخرین اجرای آن است.

نمایش خیابانی «جایی برای گل سرخ» کاری از گروه تئاتر «دینا» وابسته به انجمن هنرهای نمایشی شهرستان پاوه با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه و با همکاری فرمانداری محترم شهرستان پاوه و همکاری و مشارکت شهرداری و شورای محترم شهر پاوه به مرحله اجرا رسیده است.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران