در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «ده ماهیگیر کوچک» در تالار غدیر

نمایش «ده ماهیگیر کوچک» به نویسندگی و کارگردانی هومن روح‌تافی که در تالار غدیر کرمانشاه به صحنه رفته بود، پنجشنبه ۳۱ فروردین به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در کرمانشاه، نمایش «ده ماهیگیر کوچک» به نویسندگی و کارگردانی هومن روح‌تافی، به مدت 6 شب در تالار غدیر مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی کرمانشاه به اجرا پرداخت.

این نمایشنامه بر اساس «ده سرخپوست کوچولو»، نوشته آگاتا کریستی به نگارش درآمده است.

در این نمایشنامه، یک ویلا در یک جزیره دور افتاده، میزبان افرادی از گروه‌های مختلف است که به دعوت شخصی ناشناس در این‌جا جمع شده‌اند. در ادامه، آنها ناگهان با اتهام گناهانی مواجه می‌شوند و فرد ناشناسی آنها را یکی یکی به قتل می‌رساند. آنها در پی حل معما هستند ولی ...

هومن روح تافی، مازیار اسدزاده، بهاره کرمی، کمیل نوروزی، محمد تخت توانی، فاطمه کرمی، شهرام قنبری، امیر ریحانی، سامان لرستانی، معصومه حیدربیگی، درسا کریمی، پیام کاظمی و جلیل خدادایان در این نمایش به ایفای نقش پرداختند.  

همچنین بهاره کرمی (دستیار و مشاور کارگردان)، عسل سنایی منش (منشی صحنه)، فاطیما ظهر (مدیر صحنه)، زینب کرمی چمبتانی (طراح لباس)، محمدرسول نوری (طراح نور) ، علی محمدی (افکت)، امین سروری (انتخاب موسیقی)، جلیل خدادیان و پرستو شرفیانی (چهره پرداز)، هیربد روح تافی (پوستر و بروشور) و حسین ناصری و فربد صفری (ساخت دکور) عوامل اجرایی این نمایش هستند.  

نمایش «ده ماهیگیر کوچک» از 26 الی 31 فروردین در تالار غدیر ساعت 16:30 به صحنه رفت.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران