در حال بارگذاری ...
در پلاتو کارگاه نمایش اجرا می‌شود؛

آغاز اجرای نمایش« گل به خودی» از 20 فروردین

نمایش« گل به خودی» به کارگردانی زری ماه طیوری و دانیال محبی و به نویسندگی امیرحسین حیاتی و ترنج ارشاد از بیستم فروردین ماه اجرای خود را در مجموعه تئاتر شهر کرمانشاه آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه، نمایش« گل به خودی» به نویسندگی امیرحسین حیاتی و ترنج ارشادی و به کارگردانی زری ماه طیوری و دانیال محبی در پلاتو کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر کرمانشاه به روی صحنه می‌رود.

امیرحسین ‌حیاتی ، فاطمه منصوری، صبا عربی، احمد خزل زاده در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

حیاتی نویسنده‌ی این نمایشنامه داستان آن را اینطور بیان می‌کند: قصه این نمایش در شب بازی ایران و مراکش، در چهارچوب جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اتفاق می افتاد. محوریت این نمایش بر اساس داستان سه مامور امنیت استادیوم کرستوفسکی سن پترزبورگ است.

همچنین امیرحسین ‌حیاتی طراح نمایش و طراح صحنه و لباس ، رامین ‌رستمی طراح پوستر، حمید قادری مدیر صحنه، سپیده ‌الفتی منشی صحنه، سینا عزیزی طراح نور، دانیال محبی، امیر حسین حیاتی ساخت تیزر، سعید ‌امیری ‌فرد و میترا ‌اسدی تنظیم صدا و مدیا و امیرعباس حیاتی عکاس؛ عوامل اجرایی این نمایش هستند.

اجرای نمایش «گل به خودی» از 20 فروردین  لغایت 1 اردیبهشت ماه 1402  ساعت 18 در پلاتو کارگاه نمایش، مجموعه تئاتر شهر(تالار انتظار) به اجرا می‌پردازد. علاقه مندان می‌توانند برای تهیه بلیط به سایت تیوال و یا گیشه محل اجرا مراجعه نمایند.

شایان به ذکر است که تمامی مراحل تولید این نمایش در آموزشگاه هنرهای نمایشی متد انجام شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران