در حال بارگذاری ...
پیام تسلیت مدیر امور هماهنگی استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی

مراسم خاکسپاری امیر کرم هنرمند متعهد کرمانشاهی برگزار شد

مراسم خاکسپاری امیر کرم هنرمند پیشکسوت و متعهد کرمانشاهی امروز ۲۴ اسفندماه با حضور هنرمندان و علاقه‌مندان این استاد فقید در زادگاهش برگزار شد.

به گزارش ایران تئاتر، امیر کرم هنرمند پیشکسوت کرمانشاهی شامگاه یکشنبه ۲۱ اسفندماه پس از تحمل یک دوره بیماری در بیمارستان تهران درگذشت.

پیکر امیر کرم که از هنرمندان متعهد کرمانشاه در عرصه هنرهای نمایشی بود و آثار ماندگاری از او به یادگار مانده است، امروز 24 اسفند 1401 با حضور هنرمندان و علاقه‌مندانش در کرمانشاه به خاک سپرده شد.

در پی این رخداد، حسن رونده مدیر امور هماهنگی استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی پیام تسلیتی برای این هنرمند فقید منتشر کرد. در متن این پیام آمده‌ است:

«بازگشت همه به سوی اوست

هرکس که به راستی هنر را برگزیند، علاوه بر حلاوتش، رنج و سختی‌اش را هم به جان می‌خرد. همین است که هنرمند بودن شجاعت ایستادن در میانه‌ میدان رنج و لذت توأمان است.

خبر پرواز ابدی هنرمند انقلابی استاد امیر کرم، پایانی بود بر یک عمر دلدادگی به شهدا و دفاع مقدس، توفیقی که سعادت می‌خواهد و نشان محبوبیت نزد خداوند متعال است. ‌او از فعالان و مبارزان انقلابی در دوران حکومت ستم‌شاهی بود که بارها توسط ساواک دستگیر و زندانی‌ شده بود.

اینجانب با تأثر فراوان، فقدان این هنرمند فرهیخته را به هنرمندان کشور و به‌ویژه استان کرمانشاه و خانواده محترم و بازماندگان تسلیت عرض نموده و از ایزد منان برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت دارم.»

ایران تئاتر درگذشت این آموزگار عشق و هنر را به خانواده او و جامعه هنری ایران زمین تسلیت می‌گوید.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران