در حال بارگذاری ...

اجرای نمایش «چهار در چهار» در تالار غدیر کرمانشاه

نمایش «چهار در چهار» نوشته ی مژده مرادی و به کارگردانی بهزاد اسکندری در تالار غدیر مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی کرمانشاه به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه؛ نمایش«چهار در چهار» به نویسندگی مژده مرادی و کارگردانی بهزاد اسکندری در تالار غدیر مجتمع شهید آوینی کرمانشاه به اجرا پرداخت.

علی پروین، میلاد زالی، نازنین فرهنگیان، هانیه جواهری، علیرضا چاوشی فرد، حسین امانی، عرفان جراحی، حسین کهریزی، افشین امیری، شنو قادری، طیبه کاظمی، مریم رجائی پور، مرتضی محبوبی بازیگران این نمایش هستند.

 همچنین محمد بهرامی، میثم رستمی موسیقی، بیتا اسکندری طراح پوستر و بروشو و منشی صحنه، فاطمه اسکندری دستیار کارگردان و برنامه ریز و طراح صحنه و لباس، آیدا همدانی نور، محمد متین کریمی نور، وحید نظری ، علی ارسب، احسان محمدی دستیاران صحنه، میثم رستمی ساخت ویدئو، سهیلا حیدری فیلم و عکس، طیبه کاظمی روابط عمومی و مهناز محمد حسین، شهلا حاتمی، پروین شاطر آبادی بخش تولید؛ عوامل اجرایی نمایش « چهار در چهار» می‌باشند.

این نمایش درباره زندگی چهار زوج است که توسط یک اتفاق مشابه به یکدیگر گره می‌خورند. محوریت داستان بر اساس اثر پروانه ای ایست و سرنوشت ساز بودن اتفاقات کوچک.

این یک نمایش سایکودرام است که به سفارش سازمان بهزیستی کرمانشاه و توسط موسسه تئاتر سایه ها تولید شده و تمامی بازیگران و بعضی عوامل اجرایی از مددجویان سازمان بهزیستی می‌باشند.

اجرای نمایش «چهار در چهار»  از ۱۳ اسفند ماه آغاز شده و تا۲۲ اسفندماه ماه ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط به کافه سینما واقع در چهارراه سی متری دوم و یا به مجتمع فرهنگی وهنری شهید آوینی مراجعه نمایند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران