در حال بارگذاری ...
از سوی ستاد هفتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار؛

معرفی «همراه مردم» به دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

نمایش« همراه مردم» از سوی ستاد هفتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار مستقیم به دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برای حضور در این جشنواره معرفی شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه، نمایش «همراه مردم» به نویسندگی و کارگردانی حسین نادری از استان کرمانشاه؛ از سوی ستاد هفتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار مستقیم به دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر برای حضور در این جشنواره معرفی شد.

این نمایش در هفتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار توانست رتبه های برتری کسب کند.

حسین نادر کارگردان این نمایش با اشاره به حضور همچنانی ویروس کرونا در جامعه گفت:  ما نباید از خود گذشتی کادر درمان را در زمان همه گیری ویروس کرونا از یاد ببریم. خیلی از آن ها جانشان در کف دست گذاشتند و از جان و سلامت هموطنانشان محافظت کردند. همانطور که مدافعان حرم از جان خود گذشتند و از حرم ها دفاع کردند مدافعان سلامت نیز از جان و زندگی خود گذشتند و از جان ما دفاع کردند. داستان این نمایش زندگی یک پرستار را روایت می کند که از زندگی و فرزند و همسر خود می‌گذرد تا بتواند از جان هموطنانش دفاع کند وآن ها را از دست ویروس کرونا آزاد کند، اما ناغافل خودش دچار بیماری کرونا می شود و با آنکه مدت هاست فرزند و هسمر خود را ندیده از دنیا می رود.

نادری افزود: امیدارم که با این نمایش توانسته باشم گوشه‌ی کوچکی از تلاش و مجاهدت‌‌های پرستاران را با جاشنی طنز به نمایش بگذارم.

جشنواره ملی تئاتر ایثار 26 لغایت 29 دی ماه به دبیری فرهاد مختاری با حضور هنرمندانی از سراسر کشور در شهر اردکان استان یزد برگزار شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران