در حال بارگذاری ...
در پی از سرگیری اجرای تئاتر در شهرستان‌ها

نمایش «رأس صلات ظهر» در شهرستان سنقر به صحنه رفت

نمایش «رأس صلات ظهر» نوشته‌ی سید صادق فاضلی و  به کارگردانی جلال برفی از ۵ لغایت ۹ آذرماه در شهرستان سنقر  به اجرا می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه؛ جلال برفی کارگردان این نمایش گفت: نمایش«رأس صلات ظهر» داستان حصر ابادان در زمان جنگ  راروایت می‌کند.، که در دو قسمت صحنه دو داستان درپایان در یک نقطه مشترک به وحدت موضوعی می‌رسند در سمت راست صحنه پیر مرد و پیرزنی که در انتظار جوان خود می‌باشند که برای مادر هنوز طفل داخل گهواره است و بر پدر که در حد نوجوانی  تا زمانی که سر جا مانده پسر تفحص می‌شود. در سوی دیگر صحنه مادر ی که می‌خواهد انتقام خیانتی که به دخترش شده برای حفظ ناموس را بگیرد. مادر  با یک نقشه یک عراقی را کشته و انتقام دخترش را می‌گیرد و در پلان اخر به وحدت موضوعی می‌رسد.

در این نمایش جلال برفی، فاطمه صدری، مصطفی بنی عامریان، محسن حشمتی، رضا شریفی و کوثر اکبری ایفای نقش می‌کنند.

همچنین قدرت الله سالاری دستیار اول کارگردان، صبا شاکری منشی صحنه، محمدرضا مظفری افکت و آفیش بروشور، محمدرضا ایراندوست طراح نور- صوت و امور فنی، محسن حشمتی طراح صحنه ودکور، حمید ابراهیمی مدیرصحنه، مجتبی حشمتی منش گریمور، رضا مرادی عکاس، امیرحیدریان فیلمبردار، مهدی فدایی طراح لباس، مجتبی حشمتی منش و بیژن عمرانی تبلیغات محیطی، حسین ارتعاشیان انتظامات، میثم بشیری روابط عمومی و علی حشمتی مدیر تولید، عوامل اجرایی این نمایش هستند.

نمایش«رأس صلات ظهر» توسط گروه نمایشی «شیدا» شهرستان سنقر و با همکاری بسیج هنرمندان شهرستان، امور فرهنگی سپاه شهرستان، دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و کانون پرورشی فکری کودکان ونوجوانان شهرستان سنقر تولید شده است.

نمایش«رأس صلات ظهر» 5 لغایت 9 آذرماه در سالن آمفی تئاتر مجتمع اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقر به روی صحنه می‌رود.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران