در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی مدیرکل ارشاد؛

کیوان خلیلی دبیر جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه شد

با حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ کیوان خلیلی به‌عنوان دبیر جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه معرفی شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه، علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان طی حکمی کیوان خلیلی را به‌عنوان دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی منصوب نمود.

در متن این حکم آمده است:

« با توجه به پیشنهاد رئیس محترم انجمن هنرهای نمایشی استان و تایید شورای اجرایی سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی کرمانشاه به موجب این ابلاغ به عنوان دبیر این دوره از جشنواره منصوب می‌شوید.

شایسته است ضمن سرلوحه قرار دادن ارزش‌های والای اسلامی و ایرانی در تولید آثار و رویکر دولت محترم سیزدهم در عرصه‌ هنرهای  نمایشی و با بهره‌گیری از تجارب ارزنده خویش و مشورت و همفکری صاحب نظران این هنر در استان و هماهنگی مستمر با شورای اجرایی در برگزاری با شکوه این رویداد هنری موفق و موید باشید».

کیوان خلیلی دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تاتر از دانشگاه تربیت مدرس تهران است.

خلیلی نگارش نمایشنامه‌های "عمو صحرا"،  "اتفاقات یخچالی"، "به همین سادگی"، "همینه"، "شبی که الکسی رو کشتند"، "ملک ری"، "خدا کنه دروغ باشه"، "خسرو و شیرین" و ... را در کارنامه هنری خود دارد.

همچنین کارگردانی آثاری چون "جاده"، "باغ آلبالو"، "عمو صحرا"، "صندوق"، "محاکمه ای برای ادیپ"، "افعی طلایی" ، "همینه" و ... بر عهده داشته است.

جشنواره تئاتر استانی 8 لغایت 11 آذر ماه برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران