در حال بارگذاری ...
پس از اعلام نمایندگان گروه های نمایشی؛

انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان برگزار می شود

تمامی گروههای نمایشی ثبت شده استان میرساند نمایندگان خود را، به منظور شرکت در انتخابات و یا کاندید در هیئت رئیسه مجمع نمایندگان، هیئت مدیره، و بازرس به شرح زیر تا پایان ساعت اداری (۱۳/۳۰)روز دوشنبه ۱۴۰۱/۴/۱۳به نماینده هیئت موسس جناب آقای برفی در اداره کل ارشاد اسلامی تحویل نمایند .

با توجه به آغاز فرایند انتخابات انجمن هنرهای نمایشی استان به اطلاع تمامی گروههای نمایشی ثبت شده استان میرساند نمایندگان خود را طی صورت جلسه ای که به امضای اکثریت هسته مرکزی آن گروه رسیده باشد به منظور شرکت در انتخابات و یا کاندید در هیئت رئیسه مجمع نمایندگان، هیئت مدیره، و بازرس به شرح زیر تا پایان ساعت اداری (13/30)روز دوشنبه 1401/4/13به نماینده هیئت موسس جناب آقای برفی در اداره کل ارشاد اسلامی تحویل نمایند . صورتجلسه گروه هایی که خارج از زمان مذکور تحویل گردد بررسی نخواهد شد
 گروه الف) سه نفر نماینده
 گروه ب) دو نفر نماینده 
گروه ج)یک نفر نماینده 
لازم به ذکر است کاندیداتوری بازرس انجمن ، از قاعده فوق مستثنی بوده و تمام افراد عضو هسته مرکزی گروههای نمایشی می توانند در صورت تمایل به عنوان بازرس خارج از تعداد نفرات مجاز هر گروه ثبت نام نمایند. در عین حال افرادی که بیش از نفرات مجاز به عنوان بازرس اعلام آمادگی می نمایند در روز انتخابات حق رای نخواهند داشت.
 هیئت موسس انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه
کیوان خلیلی
جمال برفی
هاشم پورمحمدی




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران