در حال بارگذاری ...
با درخشش هنرمندان کرمانشاهی در جشنواره ملی رضوی؛

" قایم بدون شک" به جشنواره بین المللی تئاتر دینی صاحبدلان معرفی شد

نمایش "قایم بدون شک" پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی توانست سه رتبه برتر را کسب کند.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه؛  آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در محوطه موزه قاجار تبریز برگزار شد .

این اختتامیه با حضور دکتر سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کاظم نظری مدیر کل هنرهای نمایشی، کوروش زارعی دبیر جشنواره بین المللی تئاتر فجر برگزار گردید و برگزیدگان هر بخش معرفی شدند.

در این رویداد 12 گروه به رقابت پرداختند. در این بین نمایش "قایم بدون شک "به نویسندگی و کارگردانی مرتضی اسدی مرام از گروه نمایش نقال ها کرمانشاه توانست رتبه سوم بازیگری مرد توسط سیامک گل منصوری، رتبه سوم نویسندگی و کارگردانی را توسط مرتضی اسدی مرام دریافت کند.

همچنین این نمایش موفق به دریافت جایزه ویژه روضه طوبی شده و به عنوان یکی از آثار برگزیده معرفی شده به جشنواره بین المللی تئاتر دینی صاحبدلان معرفی شد.

گفتنی است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی از شانزدهم تا نوزدهم خردادماه جاری در تبریز برگزار شد.

در این رویداد ۱۲گروه به رقابت پرداختند .




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران