در حال بارگذاری ...
در آغاز سال جدید؛

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد

با حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی علی صفدری به عنوان مدیرکل جدید اداره فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه؛ با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛ علی صفدری مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه شد. علی صفدری متولد سال 1362 و دانش آموخته کارشناسی ارشد الهیات است.

 از جمله سوابق مدیریتی و علمی علی صفدری می توان به معاون اداره کل فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، معاون سازماندهی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان کشور، دبیر دبیرخانه دانش آموزی بیانیه گام دوم انقلاب در آموزش و پرورش استان کرمانشاه، مسئول دبیرخانه کشوری جشنواره نمایشگاه «مدرسه انقلاب»، عضو کمیته برگزاری جشنواره شمسی‌پور (اولین همایش فرهیختگان غرب کشور) و... اشاره کرد.

علی صفدری مدیر کل جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در مراسم تودیع و معارفه گفت: بستر اصلی رشد و پیشرفت و امید به آینده  فرهنگ نام دارد که همواره نقطه تمرکز حمله دشمنان بوده است و گاها تنوع این حملات و دشمنی‌ها در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی‌و نظامی هم مشاهده شده است ولی آنچه که همیشه مورد هجمه دشمنان واقع شده حوزه فرهنگ بوده‌ است.

صفدری با اشاره به تعابیر متعددی که درمورد فرهنگ عنوان شده آن را مانند هوایی دانست که نفس می‌کشیم و افزود: کارگردانی پیشرفت و امید به آینده، در گرو اهالی فرهنگ و هنر است و اهمیت آن در حوزه‌های مختلف اقتصادی،اجتماعی و حتی نظامی بسیار چشمگیر و اثر گذار است.

 وی خاطر نشان کرد: شان هنر سیاسی نیست و نگاه سیاست‌ مدارانه‌ای در هنر وجود ندارد و رشد برون مایه‌های فرهنگی الویت اول من در استان خواهد بود که با همت و تلاش اهالی فرهنگ استان آن را پیش خواهیم برد.

وی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که کرمانشاه را چهره زیبا و سینه‌ستبر ایران اسلامی نامیدند گفت: استان کرمانشاه دارای چهره‌های سرشناس در حوزه دینی، فرهنگی و هنری همچون آیت‌الله نجومی، احمد عزیزی،استاد بهزاد و.... است که زبانزد خاص و عام و پرچم‌داران این استان در ایران اسلامی هستند.

صفدری افزود: امیدوارم با مساعدت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در استان از تجربیات آنها برای تربیت نسل جوان و انقلاب در استان بهره‌مند شویم و بتوانیم چهره‌های ماندگار دیگری تقدیم به این نظام کنیم.

وی استفاده از تمام ظرفیت‌های استان با ایجاد نشاط، استفاده از ظرفیت نخبگان، توجه به جوشش‌های فرهنگی، امید به آینده و التزام فرهنگی را از جمله سرفصل‌ها و الویت‌های اصلی خود دانست و گفت: انشاالله این اهداف را با جدیت پیگیری‌خواهیم کرد.




نظرات کاربران