در حال بارگذاری ...
با اعلام آثار منتخب بخش «تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال»

نمایش «تنهایی دنیا» از کرمانشاه به جشنواره راه یافت

نمایش «تنهایی دنیا» به نویسندگی و کارگردانی رحمت غلامی از کرمانشاه در بخش « تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال» جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان حضور دارد.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه به نقل از روابط عمومی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، هیئت انتخاب آثار بخش «تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال»، متشکل از زهره بهروزی‌نیا، الکا هدایت، هادی حسنعلی و مزدک مهیمنی پس از ارزیابی ۳۶ اثر متقاضی این بخش، ۶ نمایش را برای حضور در این دوره از جشنواره معرفی کردند.

نمایش «تنهایی دنیا» به نویسندگی و کارگردانی رحمت غلامی از کرمانشاه به این جشنواره راه یافت.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتمادبه‌نفس فرزندان ایران‌زمین از طریق نمایش، در اسفندماه سال جاری به دبیری امیر مشهدی‌عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهادهای استان همدان، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

 




مطالب مرتبط

نمایش «یا اگر نمی‌شدهای ژنی» در کرمانشاه روی صحنه رفت

نمایش «یا اگر نمی‌شدهای ژنی» در کرمانشاه روی صحنه رفت

دانیال محبی گفت: «در دهیلز تاریک زمان گذشته‌ی فراموش شده، زنده است یا اگر نمی‌شد های ژنی»،  تاملی اجرایی  بروی مفهوم تکرار و دگرگونی، به واسطه ی اشخاصی در عهد ناصری الی جنگ جهانی اول به همدستی افسانه ای محلی است.

|

نظرات کاربران