در حال بارگذاری ...
با برگزاری اختتامیه

بخش نخست جشنواره ملی تئاترمرصاد به ایستگاه پایانی رسید

اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد؛ یادبود سردار بزرگ مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و ۱۲۸۰ شهید شهرستان اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمانشاه؛ آیین اختتامیه دوازدهمین جشنواره تئاتر ملی مرصاد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد روایت فتح کشور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فرماندارشهرستان اسلام آبادغرب، امام جمعه و علاقمندان به هنر نمایش برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب ضمن خوشامدگویی به مهمانان حاضر در جلسه یاد سردار سلیمانی و شهدای انقلاب را گرامی داشت و گفت: امروز هنرمندان اسلام آبادغرب بار سنگینی را بر دوش می کشند و ۱۲ دوره جشنواره تئاتر مرصاد را با تنگناها و مشکلات زیادی اجرا در آورده اند و نقش بزرگی رو در راستای اهداف انقلاب به انجام رساندند.

تمرین افزود:  با حمایت‌های صورت گرفته از طرف مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و پیگیری های مجدانه فرماندار و امام جمعه شهرستان اسلام آبادغرب و از همه مهمتر پیگیری‌های جناب مهندس بخشی پور نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی جشنواره فرهنگی هنری مرصاد در شرف انجام است و این امر می‌تواند اسلام آباد غرب را به عنوان قطب  فرهنگی هنری غرب کشور تبدیل کند.

در ادامه جهانبخش حیدری فرماندار شهرستان اصفهان غرب از اعضای دبیرخانه تئاتر مرصاد تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: باید تلاش کنیم که تا این جشنواره بتواند در سرفصل اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گیرد و دارای ردیف بودجه شود.

وی افزود:  تلاش می‌کنیم تا این جشنواره با موفقیت به کار خودش ادامه دهد ازهمه ابزارها بهره خواهیم برد.

در ادامه مراسم حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه شهرستان با اشاره به اینکه  برنامه‌های فرهنگی هنری به ویژه برنامه های آئینی و  حوزه دفاع مقدس  نیازمند صبر و تحمل و مقاومت است گفت : مطمئن هستم اگر سردار سلیمانی در جمع ما حضور می داشتند به دوستان دبیرخانه تئاتر مرصاد می گفت صبور و مقاوم باشید. 

وی در ادامه افزود: تئاتر مرصاد همانند یک نهال است که باید پرورش داده شود و حمایت شود و همه نهادها بتوانند کمک کنند تا مرصاد به درخت تنومندی تبدیل شود.

سعید نوروزی دبیر دوازدهمین جشنواره تئاتر ملی مرصاد به مشکلات و تنگناهای جشنواره اشاره کرد و  ابراز امیدواری کرد در آینده بتوان به صورت مستمر به کار خودش ادامه دهد و فعالیتهای دبیرخانه هیچ وقت تعطیل نشود. 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران