در حال بارگذاری ...
عضو هیات انتخاب دوازدهمین دوره مطرح کرد:

جشنواره ملی تئاتر مرصاد ظرفیت فرامنطقه‌ای و بین المللی شدن را دارد

محمد قاسمی عضو هیات انتخاب دوازدهمین دوره گفت: من چندین دوره در جشنواره تئاتر مرصاد حضور داشتم و عملیات غرور آفرین مرصاد شایستگی برگزاری چنین جشنواره را دارد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمانشاه، محمد قاسمی داور مرحله بازبینی دوازدهمین جشنواره تئاتر ملی گفت : من به عنوان نویسنده و کارگردان چندین دوره  حضور در جشنواره تئاتر مرصاد رو تجربه کردم و به نوعی زاییده جشنواره تئاتر ملی مرصاد هستم من در دوره های گذشته جشنواره حضور داشتم، الان خوشحالم که جشنواره به صورت ملی برگزار می‌شود و خوشحالم که توانستم آثار هنرمندان نمایش کشور را به عنوان داور؛ بازبینی کنم.

وی ادامه داد : مرصاد کم‌کم در حال رشد است و مسیر درستی را طی کرده چه از زمانی که استانی بوده و حتی حالا که جشنواره به صورت ملی برگزار می‌شود

محمد قاسمی با اشاره به اینکه  جشنواره این ظرفیت و پتانسیل رو دارد که حتی به صورت فرا منطقه ای و بین المللی هم برگزار شود افزود: باید از ظرفیت کشورهای همسایه استفاده کرد. می توان در  سال های آینده نگاه جدی تری به این جشنواره داشت و با نگاه جامع تر و با تعریف بودجه های ویژه و اعتبارات مورد نیاز این اتفاق را رقم زد.

وی افزود: عملیات غرورآفرین مرصاد شایستگی برگزاری این جشنواره را دارد و نیاز است توجه ویژه تری به این جشنواره شود.کارهایی که در این دوره از جشنواره ما بازبینی کردیم، کارهای بسیار ارزشمند و پر قدرتی بودند، انتظار نداشتیم در این شرایط کرونا با این حجم از کارهای خوب روبرو شویم و  سایر داوران هم همین نظر را دارند که کارهای خوبی به جشنواره ارسال شده است و برای دبیرخانه آرزوی موفقیت دارم.

عضو هیات انتخاب جشنواره مرصاد افزود: یکی از مشکلات که این چنین جشنواره­ها این است که دبیران و مدیران جشنواره­­ها دوره به دوره عوض می­شوند که این ضربه بزرگی جشنواره می­زند، نیاز است که دبیر جشنواره ها یک برنامه‌ریزی چند ساله داشته باشند و برای چند سال این مسئولیت را داشته باشند و امیدوارم که دبیرخانه جشنواره با تداوم فعالیت و عملکردی که این دوره داشتند تثبیت شوند تا دبیرخانه بتواند موفق تر عمل کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران