در حال بارگذاری ...
از سوی هیئت انتخاب آثار پانزدهمین دوره؛

نمایش‌های راه‌یافته به جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان معرفی شدند

در پی اعلام نمایش های راه یافته به پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوانی نمایش «برای یک لایک» در بخش آزاد و نمایش «کروکی» در بخش دگرگونههای اجرایی از کرمانشاه در این جشنواره حضور دارند.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان متشکل از فاطمه رادمنش، شهرام کرمی، سیروس همتی، حمید مراد ویسی و سوران حسینی پس از بازبینی و ارزیابی ۱۹۷ اثر متقاضی شرکت در بخش‌های مختلف جشنواره، آثار منتخب بخش‌های آزاد، آیینی و سنتی، کودک و نوجوان و دگرگونه‌های اجرایی را اعلام نمودند.

نمایش «برای یک لایک» نوشته مرتضی اسدی مرام و به  کارگردانی بهاره سعیدی پناه در بخش آزاد و نمایش " کروکی " به نویسندگی و کارگردانی علی زیستی در بخش دگرگونههای اجرایی  از استان کرمانشاه در این جشنواره حضور دارند.

همچنین در  بخش ویژه  ایثار و شهادت و پاسداشت مدافعان سلامت نمایش «کورپه شیرینم» بر اساس طرح، ایده و به کارگردانی سعید ذبیحی نیز به این جشنواره راه یافت.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از پنجم تا دهم آبان ماه ۱۴۰۰به دبیری عبید رستمی در شهرستان مریوان برگزار می‌شود.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران