در حال بارگذاری ...
با حضور مدیران و اصحاب فرهنگ و هنر؛

اعضا شورای سیاست‌گذاری جشنواره ملی مرصاد منصوب شدند

طی احکامی جداگانه علی حیاتی به‌عنوان قائم‌مقام دبیر جشنواره، هوشنگ رزم‌دیده به‌عنوان مدیر اجرایی جشنواره، ثریا رضایی به‌عنوان مسئول دبیرخانه جشنواره و نسرین احمدی و عرفان دارابی به‌عنوان کارشناسان دبیرخانه تئاتر مرصاد معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمانشاه، طی احکامی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد، اعضاء شورای سیاسی گذاری این جشنواره معرفی شدند.
علی حیاتی به عنوان ‌قائم‌مقام دبیر، هوشنگ رزم‌دیده به عنوان مدیر اجرایی ، ثریا رضایی به عنوان مسئول دبیرخانه و خانم نسرین احمدی و عرفان دارابی کارشناسان دبیرخانه هستند.
در این مراسم خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای سیاست‌گذاری تئاتر مرصاد بر ایجاد فضای مناسب تبلیغی و رسانه‌ای جشنواره تأکید کرد و گفت: جشنواره نیازمند فضای مناسب رسانه‌ای است و باید از همه ظرفیت‌های مردمی واداری برای برگزاری مناسب جشنواره استفاده کرد.
در پایان سعید نوروزی دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد بر ایجاد همدلی و همبستگی برای ارتقا جشنواره تأکید کرد و افزود : دبیرخانه جشنواره تئاتر مرصاد باید از همه ظرفیت‌های هنری و چهره‌های شاخص نمایش شهرستان و استان  برای پیشبرد اهداف جشنواره استفاده کند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران