در حال بارگذاری ...
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آباد غرب گفت:

«عملیات مرصاد» اولویت موضوع نمایش‌های متقاضی است

خسرو تمری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب گفت: آثار ارسالی دست اول با موضوع عملیات مرصاد که تاکنون درهیچ جشنواره و یا مسابقه ای شرکت نکرده باشند، در اولویت انتخاب آثار قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمانشاه، خسرو تمری با اشاره به اعلام فراخوان دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد گفت: این جشنواره امسال در چهار بخش تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، نمایشنامه نویسی و نمایشنامه­خوانی به­صورت رقابتی برگزار می­شود که بخش نمایشنامه ­خوانی به صورت استانی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد:  گروه ها و هنرمندان تئاتر برای شرکت در این جشنواره تا 31 شهریور برای ارسال آثار خود فرصت دارند. نتایج ارزیابی آثار 20 مهر اعلام شده و جشنواره نیز آبان ماه امسال برگزار می­شود.

تمری افزود: هر یک از افراد و گروه ها می توانند در بخش های مختلف جشنواره شرکت کنند، اما در نهایت در یکی از این بخش­ها درصورت ارسال آثار با کیفیت به عنوان برگزیده انتخاب خواهند شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد خاطرنشان کرد: آثار ارسالی دست اول با موضوع عملیات مرصاد که تاکنون در هیچ جشنواره و یا مسابقه ای شرکت نکرده باشند، در اولویت انتخاب آثار قرار دارند.

وی یادآور شد: افراد برای شرکت در این جشنواره باید آثار خود را در قالب سی دی به دبیرخانه جشنواره به آدرس اسلام آبادغرب، هفتصد دستگاه، انتهای بلوار معلم، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب، دبیرخانه دائمی جشنواره ملی تئاتر مرصاد ارسال کنند.

تمری با اشاره به عدم برگزاری این جشنواره در سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی گفت: امسال هم همه چیز تابع تصمیمات ستاد کرونای استان خواهد بود و باید منتظر بمانیم که شرایط کرونایی به چه شکل خواهد بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در آخرین دوره برگزاری این جشنواره در سال 1398، بیش از 140 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و امیدواریم امسال شاهد استقبال هرچه بیشتر هنرمندان از این جشنواره باشیم.

افراد برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب به آدرس https://slgh.farhang.gov.ir مراجعه کنند.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران