در حال بارگذاری ...
در پی درگذشت ابراهیم مطیعی؛

تئاترایران بار دیگر یکی از هنرمندان محبوب و فرهیخته خود را ازدست داد

بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، طی پیامی درگذشت ابراهیم مطیعی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پی درگذشت پیشکسوت تئاتر استان « زنده یاد ابراهیم مطیعی» پیام تسلیتی صادر نمود. در این متن آمده است؛

 

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت همکار ارجمند فرهیخته «زنده‌یاد ابراهیم مطیعی» هنرمند توانا و اخلاق‌مدار استان، که سالها حضور ارزشمند و تاثیرگذاری  در حوزه‌ هنر تئاتر داشت،  موجب تأسف و تأثر جامعه هنری استان گردید.

کارگردان، نویسنده، پژوهشگر و بازیگر ارزشمند استان از نسل هنرمندانی بود که با حمیت و جدیت چراغ تئاتر و صحنه و هنر را روشن نگه داشته و به عنوان اولین تحصیلکرده و مدرس حوزه تئاتر نقش بسیار موثر و بسزایی در شکوفایی و اعتلای هنر تئاتر در استان های کرمانشاه، کردستان و کرمان داشتند.

ابراهیم مطیعی هنرمند با اخلاق و فروتن با آموزش، پژوهش و نگارش این هنر متعالی طی چند دهه زندگی ارزشمند خود، برای همیشه در اذهان تابنده و جاوید خواهد ماند.

اینجانب و همکارانم در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن های فرهنگی و هنری و هنرمندان استان؛ مصیبت فقدان این هنرمند فقید و چهره همیشه محبوب و مقبول را به خانواده محترم  معزا و جامعه هنری تئاتر کشور و استان تعزیت و تسلیت عرض نموده، از درگاه پروردگار متعال، برای آن زنده یاد نیک نام، علو درجات و آرامش ابدی در جوار قرب الهی مسئلت می‌نماییم.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران