در حال بارگذاری ...
با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

از دو هنرمند کرمانشاهی در جشنواره فرهنگی، هنری و رسانه‌ای آیات تقدیر شد

در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی، هنری و رسانه‌ای آیات ازمرتضی اسدی مرام و هاشم پورمحمدی توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه، درآیین اختتامیه جشنواره فرهنگی، هنری و رسانه‌ای آیات ازمرتضی اسدی مرام و هاشم پورمحمدی توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  تقدیر به عمل آمد.

مرتضی اسدی مرام به عنوان کارگردان فعال تئاتر و هاشم پورمحمدی بازیگر توانمند در این مراسم در کنار دیگر برگزیدگان از سراسر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

آیین اختتامیه، ۲۳ اسفندماه از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در سالن‌ همایش‌های سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون وزیردر دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر به صورت حضوری و با رعایت کامل  پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید.

جشنواره فرهنگی، هنری و رسانه‌ای آیات در ۱۱ رشته با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها برگزار شد.

 




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران