در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیرخانه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر

چهار نمایش از استان کرمانشاه در بخش خیابانی این جشنواره حضور دارند

پس از اعلام نتایج نمایش های راه یافته به سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، نمایش های خیابانی «آن سال ها »، «سرباز انقلاب»، «آل ونان» و «» به عنوان نمایندگان کرمانشاه در این جشنواره حضور دارند.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه، پس از اعلام نتایج از سوی دبیرخانه نمایش های راه یافته به سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، نمایش های خیابانی «آل ونان» به نویسندگی هواس پلوک و کارگردانی سعید ذبیحی و «ترور آفتاب»  به نویسندگی هومن روحتافی و به کارگردانی مرتضی اسدی مرام در بخش خیابانی این جشنواره حضور دارند.

همچنین نمایش های خیابانی « آن سال ها» به نویسندگی مرتضی اسدی مرام و کارگردانی بهاره سعیدی پناه و «او پهلوان اکبره» نوشته ی افشین سلطانی و کارگردانی مصطفی دهشت و بهاره بردبار در بخش "سرباز انقلاب" سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر حضور دارند.

نمایش آثار سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر از روز شنبه 11 بهمن به دو صورت حضوری آغاز می‌شود و تا 19 بهمن ادامه خواهد داشت.
سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر همچنین 20 بهمن ماه با معرفی برگزیدگان در آیین اختتامیه به کار خود پایان می دهد.
این رویداد به دبیری حسین مسافرآستانه با رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی و طبق پروتکل‌های ستاد مقابله با کرونا میزبان علاقه‌مندان به هنر نمایش است. نشانی سایت جشنواره www.fitf.ir است.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران