در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیرخانه ؛

«سپاسنامه هانیه و چند روایت متقاطع» در جشنواره ملی تئاتر آیات

نمایش « سپاسنامه هانیه و چند روایت متقاطع» به نویسندگی مشترک مرتضی اسدی مرام و هاشم پورمحمدی و کارگردانی مرتضی اسدی مرام از کرمانشاه به مرحله نهایی جشنواره  ملی تئاتر آیات راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه، نمایش « سپاسنامه هانیه و چند روایت متقاطع» از کرمانشاه به مرحله نهایی این جشنواره راه پیدا کرد.

بنا به گفته ی دبیرخانه این جشنواره ۷۶ متن نمایشی از ۲۶ استان کشور به دبیرخانه ارسال شده بود که با نظر هیات داوران ۲ اثر نمایشی از استان‌ اصفهان و ۶ اثر نیز از استانهای کرمانشاه، خراسان رضوی، مرکزی، قزوین، اردبیل و خراسان شمالی انتخاب و به مرحله نهایی جشنواره راه یافتند.

فرخنده افزود: هنرمندان برگزیده تا ۱۵ دیماه مهلت دارند اثر نمایشی خود را در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره سراسری تئاتر آیات، مستقر در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ارسال کنند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی و اعلام فراخوان جشنواره ملی تئاتر آیات از اسفندماه ۹۸ آغاز شد، اظهار داشت: ارسال ۷۶ متن نمایشی از ۲۶ استان کشور و پس از بازخوانی متون ۲۱ متن جهت تولید از ۱۳ استان کشور انتخاب و به مرحله بازبینی راه یافتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: با توجه به محدودیت ها و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اجرای صحنه ای آثار، آیین اختتامیه و معرفی برگزیدگان جشنواره سراسری تئاتر آیات به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

عباس کریمی، علی عابدی و امین فرحی بازبینی آثار جشنواره سراسری تئاتر آیات در خراسان شمالی را بر عهده داشتند.

این جشنواره با حمایت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  استانداری خراسان شمالی و اداره کل هنرهای نمایشی برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

نمایش «یا اگر نمی‌شدهای ژنی» در کرمانشاه روی صحنه رفت

نمایش «یا اگر نمی‌شدهای ژنی» در کرمانشاه روی صحنه رفت

دانیال محبی گفت: «در دهیلز تاریک زمان گذشته‌ی فراموش شده، زنده است یا اگر نمی‌شد های ژنی»،  تاملی اجرایی  بروی مفهوم تکرار و دگرگونی، به واسطه ی اشخاصی در عهد ناصری الی جنگ جهانی اول به همدستی افسانه ای محلی است.

|

نظرات کاربران