در حال بارگذاری ...
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه؛

اداره ارشاد باید با تمام توان از انجمن های هنری تئاتر حمایت کند

بهرام فاظلی زاد مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر استانی گفت: این اداره باید با تمام توان و بضاعت مالی از تمامی انجمن های هنری حمایت کند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر ز کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه در مراسم اختتامیه سی و دومین جشنواره تئاتر استانی  با اشاره به محدودیت های اعتباری این اداره کل در سال جاری گفت: با وجود تمام مشکلات مالی جشنواره تئاتر استان همچون سال‌های گذشته برگزار شد، این در حالی است این جشنواره در خیلی از استان ها برگزار نشده است.

بهرام فاضلی زاد با اشاره به فعالیت بسیاری از انجمن های هنری و تخصصی زیرنظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با وجود بحران شیوع کرونا گفت: این اداره کل با تمام توان بضاعت مالی اش از هنرمندان و انجمن های هنری به ویژه تئاتر حمایت می کند.

او در ادامه با اشاره به محدودیت های شیوع بحران کرونا از انجمن ها و هنرمندان و پیشکسوتان خواست در این ایام به فکر تدابیری برای مخاطب محور قرار دادن تئاتر بعد از بحران کووید ۱۹ باشند؛ زیرا با مخاطب محور شدن تئاتر و استقبال مردم از آنها، به استقلال مالی می رسند و می توانند به جایگاه واقعی هنری خود دست پیدا کنند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران