در حال بارگذاری ...
در سومین روز از سی دومین جشنواره تئاتر استانی؛

نمایش " مهمانی در کافه شیطان" به روی صحنه رفت

نمایش " مهمانی در کافه شیطان" به نویسندگی و کارگردانی آرش منصوری در روز سوم سی و دومین جشنواره تئاتر استانی به اجرا درآمد.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه، نمایش " مهمانی در کافه شیطان" به نویسندگی و کارگردانی آرش منصوری در روز سوم سی و دومین جشنواره تئاتر استانی به اجرا درآمد.

قصه ی این نمایش درمورد مردی مشکوک است که چند نفر از افراد سرشناس را در جایی گیر می ندازد و آن ها مجبور می کند تا در قماری منتهی به مرگ یا زندگی شرکت کنند. در این جریان این برنامه متوجه می شوند که هر کدام در حق دیگران چه جنایت هایی انجام داده اند و اعترافات آن ها که در واقع واگویه هایی است که  باعث می شود شناخت بیشتری نسبت به هم پیدا کنند.
کم کم نقطه ضعف ها و خیانت های این افراد آشکار میشه  تا جایی که شخصیت این افراد بجز دو فرد ناشناس به نابودی کشیده می شود. جایی که همه فکر می کنند آخرین لحظات زندگی آن هاست و به بن بست می رسند، مرد آن را می بخشد و از  آن ها بیرون می راند و معلوم می شود که تمام این ها بازی ای جهت تنبیهه این افراد بوده است

اکرم یدی، مرضیه شاملو، امیرحسین حیاتی، رضا نظری، پوریا پای فشرده، محمدرضا کدیور، محمد امین باویسی و محمد بیگ محمدی بازیگران این نمایش می باشند.

عوامل اجرایی نیز  شامل اکرم یدی مشاور کارگردان، احمد شاه مرادیان طراح لباس، پوریا جهانداری طراح گریم، پوریا جهانداری اجرای گریم آقایان، گلسا مرادی اجرای گریم بانوان، اقبال منصوری طراح نور ، آزاده نیاز نژاد دستیار کارگردان، سعید امیری فرد منشی صحنه، سجاد محمودی مدیر تولید، مدیر صحنه محمد رضا کدیور، و مینا بهرامی تبار روابط عمومی هستند.

گروه موسیقی نیز شامل وحید ویزیری آهنگساز، عرفان اسدمبینی ویولون، معین جلیلیان گیتار الکتریک و گیتار کلاسیک و آوا نیما دهنوی می باشند.

نمایش مهمانی در کافه شیطان" کاری از گروه تیک با بازیگران مهمان از گروه های پارسا، بازی، اساطیر،کاردو، پیشرو وآشنا می باشد. 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران