در حال بارگذاری ...
پنجمین اجرای سی و دومین جشنواره تئاتر استانی؛

نمایش " جرم " به روی صحنه اجرا رفت

نمایش" جرم" نوشته ی ابراهیم ابراهیمی و افشین سطانی و به کارگردانی مصطفی دهشت به عنوان پنجمین نمایش سی و دومین جشنواره تئاتر استانی به اجرا پرداخت.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه؛ نمایش" جرم" نوشته ی ابراهیم ابراهیمی و افشین سطانی و به کارگردانی مصطفی دهشت در دومین روز از سی ودومین جشنواره تئاتر استانی به روی صحنه رفت.

نمایشنامه ی "جرم" اقتباسی از یک داستان کوتاه ترجمه ی ابراهیم ابراهیمی است. نویسندگی این نمایش را مشترکا ابراهیم ابراهیمی و افشین  سلطانی بر عهده داشته اند. داستان نمایش درخصوص یک تیمارستان و درگیری دودوست است که در کودکی مرتکب یک جنایت ازنوع حیوان آزاری شده اند و بدنبال آن جنایتهای بزرگتری راانجام داده اند. حال  برای فرار ازعذاب وجدان خویش کارهایی را که قابل تصور نیست را انجام می دهند.

مهشید بساطی، نادیا چمنی و مجید احمدی نقش آفرینان این نمایش است.

در نمایش نیز  نیما حیدری دستیاری کارگردان، مهدی بهمن پور مدیر صحنه، دستیار صحنه رسول چمک، بهار بردبار طراحی نور، فتانه بردبار طراحی لباس، موسیقی مهشید بساطی  و نادیا چمنی آفیش بروشور را بر عهده داشته اند.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران