در حال بارگذاری ...
در دومین روز از سی و دومین جشنواره تئاتر استانی؛

نمایش " بازی تاج و تخت"به اجرا درآمد

نمایش " بازی تاج و تخت" به نویسندگی و کارگردانی هومن روحتافی در دومین روز از سی و دومین جشنواره تئاتر استانی به اجرا پرداخت.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه، نمایش " بازی تاج و تخت" به نویسندگی و کارگردانی هومن روحتافی در دومین روز از سی و دومین جشنواره تئاتر استانی به اجرا پرداخت.

قصه نمایش در خصوص داستان سرزمین های سالیان دور می باشد. آمارد و دولت مارلیک (از سمنان تا همدان کنونی )  شش هزار سال پیش دولتی قدرتمند است اما دچار دسیسه های قدرت شاه مرده و درباریان بدنبال یافتن جانشینش دست به تبانی و توطئه می زنند. سرانجام با ورود برادر شاه همه ورق ها بر می گردد اما در پایان هویدا می گردد همه چیز از نخست طرح و برنامه تعویض قدرت بوده و بس. این نمایشنامه نوشته ی هومن روحتافی می باشد.

پیمان میرزایی، محمدرضا عرفانی پور، گودرز حسینی، احسان کریمی، پوریا پای فشرده، پارسا پلوک، مازیار اسدزاده، بهاره کرمی، درسا کریمی، هومن روحتافی، نجاتعلی میرزایی در این نمایش ایفای نقش کردند.  

همچنین  عوامل اجرایی شامل نجاتعلی میرزایی مشاور کارگردان، بهاره کرمی دستیار کارگردان، هومن روحتافی انتخاب موسیقی و طراح نور، زینب کرمی چمبتانی طراح و دوخت لباس، بهاره کرمی آفیش بروشور، منوچهر مرادی، میثم سلیمی، احسان کرمی ، ایوب پرویزی و محمد رضا عرفانی ساخت دکور و اکسسوار،  بیتا مرادی و شقایق مرادی افکت و موسیقی می باشند.

سی و دومین جشنواره تئاتر استانی 25 آذر ماه شروع شده و تا 28 آذر ماه بدون حضور تماشاچی به صورت آنلاین در مجمومه تئاتر شهر در حال برگزاری است.

همچنین اجرای جشنواره به صورت آنلاین متعاقبا اعلام می گردد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران