در حال بارگذاری ...
در دومین روز از بازبینی جشنواره تئاتر استانی؛

سه نمایش به صحنه رفت

در دومین روز از بازبینی سی ودومین جشنواره تئاتر استانی سه نمایش "گنجشکک اشی مشی" به کارگردانی مهرداد رزلانسری، " بازی تاج وتخت" به کارگردانی هومن روحتافی و " جرم" به کارگردانی مطصطفی دهشت به اجرا پرداختند.

به گزارش خبرنگار تئاتر کرمانشاه در دومین روز از بازبینی سی ودومین جشنواره تئاتر استانی سه نمایش "گنجشکک اشی مشی" نوشته ی به کارگردانی مهرداد رزلانسری، " بازی تاج وتخت" به کارگردانی هومن روحتافی و " جرم" نوشته ی ابراهیم ابراهیمی و فشین سلطانی به کارگردانی مطصطفی دهشت به اجرا پرداختند.

گنجیشکک اشی مشی

محسن عظیمی نویسنده ی این نمایشنامه است. داستانش قصه مردی‌ست که به خاطر هرزگی‌هایش همه‌چیزش را از دست داده و به کارتن‌خوابی رسیده، او در ذهنش با زنش، دخترش و معشوقه‌اش روبه‌رو می‌شود.

بازی تاج و تخت

سرزمین آمارد و دولت مارلیک (از سمنان تا همدان کنونی )  شش هزار سال پیش دولتی قدرتمند است اما دچار دسیسه های قدرت . شاه مرده و درباریان بدنبال یافتن جانشینش دست به تبانی و توطئه می زنند. سرانجام با ورود برادر شاه همه ورقها بر می گردد اما در پایان هویدا میگردد همه چیز از نخست طرح و برنامه تعویض قدرت بوده و بس. این نمایشنامه نوشته ی هومن روحتافی می باشد.

جرم

نمایشنامه ی "جرم" اقتباسی از یک داستان کوتاه ترجمه ی ابراهیم ابراهیمی است. نویسندگی این نمایش را مشترکا ابراهیم ابراهیمی و افشین  سلطانی بر عهده داشته اند. داستان نمایش درخصوص یک تیمارستان و درگیری دودوست است که در کودکی مرتکب یک جنایت ازنوع حیوان آزاری شده اند و بدنبال آن جنایتهای بزرگتری راانجام داده اند. حال  برای فرار ازعذاب وجدان خویش کارهایی را که قابل تصور نیست را انجام می دهند.

 

به دلیل شرایط موجود کرونا و محدودیت ها تمامی بازبینی ها  در سال اصلی مجموعه تئاتر شهر، بدون حضور تماشا چی و صرفا برای هیئت بازبین در حال انجام است.

 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران