در حال بارگذاری ...
با حضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

مراسم رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استانی برگزار شد

مراسم رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استانی با حضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد،معاون هنری و سینما و جمعی از پیشکسوتان تئاتر استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمانشاه، مراسم رونمایی از پوستر سی و دومین جشنواره تئاتراستانی با حضور مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان، معاون هنری و سینما این اداره کل، دبیر جشنواره و  جمعی از پیشکسوتان تئاتر استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

مدیرکل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان در این مراسم گفت: تئاتر از جمله مصادیق ارزشمند هنر است که گستره‌ی عظیمی را در میان عام و خاص به خود اختصاص داده است و دارای جذابیت بصری و سمعی است و از غنای محتوایی برخوردار است. برای تمامی گروه های حاضر در این جشنواره آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به زودی  اوضاع به حالت عادی برگردد و تمامی فعالیت های هنرمندان تئاتر از سر گرفته شود.

ابراهیم مطیعی کارگردان و پیشکسوت تئاتر است نیز در ادامه افزود: 12 کار متقاضی حضور در سی ودومین جشنواره تئاتر استانی هستند که تا کنون 4 گروه نمایشی کار خود را ارائه کرده و دیگر گروه ها هم در ادامه به بازبینی می پردازند. پس از اتمام بازبینی ها و اعلام نتایج نهایی وارد فاز اجرایی می شویم.

شایان ذکر است سید مائده معراجی دارای کارشناسی طراحی گرافیک، طراحی پوستر سی و دومین جشنواره تئاتر استانی را بر عهده داشته است  این پوستر را با توجه به شرایط موجود کرونا طراحی شده. 

بازبینی سی و دومین جشنواره تئاتر استانی در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر بدون حضور تماشاچی  وصرفا جهت نمایش به اعضاء هیات بازبینان  در حال برگزاری است و تا روز سه شنبه 18 آذر ماه ادامه دارد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران