در حال بارگذاری ...
نشست هماهنگی برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استان کرماشناه برگزار شد؛

اعلام آمادگی شهرداری کرمانشاه برای برگزاری شایسته جشنواره تئاتر استان

شهردار کرماشناه از اعلام آمادگی این سازمان در همکاری با برگزارکنندگان سی و دومین جشنواره تئاتر استان در راستای برگزاری شایسته این رویداد هنری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از کرمانشاه، جلسه مشترک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهردار کرمانشاه و دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان به منظور همکاری در برگزاری هر چه بهتر جشنواره تئاتر استان در دفتر شهردار کرمانشاه برگزار شد.

بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه هم ضمن تشکر از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خواستار همکاری و مساعدت بیشتر شهرداری در برپایی این رویداد فرهنگی هنری شد.

فاضلی زاد با تشریح تأثیر برگزاری این گونه برنامه ها در افزایش شور و نشاط جامعه گفت: بر تأثیر کارهای فرهنگی در شهر واقفیم و به همین دلیل آمادگی این را داریم تا با استفاده از تمام ظرفیت های موجود خود تعامل بیشتری با شهرداری داشته باشیم.

سعید طلوعی  شهردار کرمانشاه نیز  در این با اعلام آمادگی کامل شهرداری برای همکاری در برگزاری شایسته سی و دومین جشنواره تئاتر استان، گفت: باید اخلاق مبنای کار فرهنگی قرارداده شود و نشر ارزش ها و اخلاق در اهم امور قرار گیرد. به اثر کار فرهنگی در شهر معتقدیم و ما وظیفه داریم با نگاهی جهادی و تقویت تعاملات لازم بستر خدمتی بیشتری فراهم آوریم.

در ادامه سیدمحمد جواد معراجی دبیر سی و دومین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه ضمن تشکر از اهتمام رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در برگزاری این نشست، همراهی شهردار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه را نشان توجه ویژه آنان به حوزه های هنری خصوصآ تئاتر دانست.

معراجی با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده برای برگزاری جشنواره تئاتر استان با اشاره به وضعیت نامطلوب کرونایی برنامه های پیش بینی شده برای نحوه ی برگزاری جشنواره را مطرح نموده و خواستار همکاری و مساعدت بیشتر شهرداری در این رویداد هنری استان شد.

مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری نیز با تشریح زمینه های همکاری شهرداری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمادگی سازمان خود را برای همکاری بیشتر در برگزاری سی و دومین جشنواره تئاتر استان اعلام نمود.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان کرمانشاه از روز یکم تا چهارم آذر ماه سال جاری در کرمانشاه برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران