در حال بارگذاری ...
پیام تبریک مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان و معاونت هنری و سینمایی به هنرمندان دارای معلولیت

تئاتر روزنه ایست  فراخ برای در نوردیدن  تمام محدودیتها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  و معاونت هنری وسینمایی این اداره کل در پیامی مشترک کسب عناوین متعدد توسط هنرمندان دارای معلولیت استان را تبریک گفتند.

به گزارش تئاتر کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه  و معاونت هنری وسینمایی این اداره کل در پیامی مشترک کسب عناوین متعدد توسط هنرمندان هنرهای نمایشی استان کرمانشاه  را در آئین اختتامیه جشنواره تئاترافراددارای معلولیت آفتاب و زاگرس که در روز پنج شنبه ۱۶مرداد به صورت آنلاین در شهر مشهد برگزار شد تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:
 هنرمندان عزیز هنرهای نمایشی استان  کرمانشاه:
تئاتر روزنه ایست  فراخ برای در نوردیدن  تمام محدودیتها ،محملی است برای نمایش توانمندیها ،و شما هنرمندان توانمند با هنرنمایی توانمندان معلول بار دیگر برای  استان عزیز ما افتخاری تازه در عرصه ای مهم و ارزشمند کسب نمودید .بدینوسیله ضمن عرض مراتب تبریک خویش امیدواریم که صحنه های تئاتر استان فرصتی باشد برای امید و حرکت ،عرصه ای باشد برای نشاط و طراوت و بهانه ای باشد برای باور و ایمان به توانایی های این عزیزان. 
حق یارتان و توفیق رفیق راهتان باد.

بهرام فاضلی زاد 
مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کرمانشاه
مهدی ربانی نژاد
معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی 

لازم به ذکر است که  هنرمندان استان کرمانشاه با سه اثر در این جشنواره حضور داشتند دو اثر صحنه ای و یک اثر خیابانی که درنهایت  موفق به کسب ۱۴ عنوان شدند . 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران