در حال بارگذاری ...
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

با کمک شورای نظارت بر هنرهای نمایش شاهد رشد بهتری در زمینه تئاتر استان خواهیم بود

شورای ارزشیابی و نظارت بر هنرهای نمایشی استان باید بتواند رونق را به تئاتر شهرستان‌ها بیاورد تا مردم بتوانند از این هنر فاخر استفاده کنند

به گزارش تئاتر کرمانشاه به نقل از ایرنا  معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از معرفی اعضای جدید شورای ارزشیابی و نظارت بر هنرهای نمایشی استان خبر داد و گفت: این شورا باید بتواند رونق را به تئاتر شهرستان‌ها بیاورد تا مردم بتوانند از این هنر فاخر استفاده کنند.

مظفر تیموری یکی از راه‌های رونق تئاتر در شهرستان‌ها را راه اندازی شورای نظارت بر هنرهای نمایشی اعلام کرد و گفت: با راه اندازی این شورا می توانیم وضعیت بهتری در حوزه تئاتر داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: اکنون شهرستان‌های اسلام‌آبادغرب، هرسین، کنگاور، پاوه و سنقر در زمینه تئاتر موفق عمل کردند و این روند باید ادامه‌ داشته باشد.

تیموری اظهار داشت: این شورا در زمینه پیشرفت و توسعه تئاتر استان با در اختیار داشتن اعضایی پیشکسوت، متخصص و صاحب‌نظر به عنوان بازوی توانمند اداره کل ارشاد اسلامی عمل می‌کند.

وی هدایت و نظارت را مهمترین وظیفه شورای نظارت بر هنرهای نمایشی دانست و افزود: این شورا می‌تواند با ارائه برنامه‌ها و راهکارهای عملیاتی و همچنین با تسهیل در امور اجرایی و صدور مجوزهای اجراهای مختلف در توسعه تئاتر استان نقش به سزایی داشته باشد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران