در حال بارگذاری ...

عارضه قلبی باعث مرگ هنرمند کرمانشاهی شد

عصر امروز( ۱۰ اسفند) علی ابوالحسنی بازیگر ومجری توامند تئاتر و تلوزیون به ولیل عارضه قبلی به بیمارستان مراجعه و پس از یک ساعت درگذشت.

به گزارش تئاتر کرمانشاه، علی ابوالحسنی بازیگر و مجری توامند سینما و تلوزیون، امروز عصر( ۱۰ اسفند) به دلیل ایست قلبی درگذشت.  

علی ابوالحسنی اهل کرمانشاه و فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه هنر و معماری بود. وی کار خود را با تئاتر و هنرمندانی چون زنده یاد عارف لرستانی آغاز کرد.
 او در سال های اول کاریش به تهران سفر کرد و با سریال جنگ "۷۷" وارد سینما شد. مدتی بعد دنبال تله فیلم رفت و کم کم بعنوان مجری از برنامه سفر دیگر شروع کرد سپس در معمای شاه بازی کرد. ابوالحسنی در سال 96 نیز مجری برنامه شب خنده شبکه زاگرس بود که می گوید صرفا هدفش، خندیدن و خنداندن و شاد بودن است،
 علاوه بر این، در برنامه‌های «سفر دیگر» به عنوان مجری و «شهرداری تا شهر» به‌عنوان نویسنده و مجری که از شبکه‌های سراسری پخش می‌شوند، حضور داشت.
 علی ابوالحسنی در آثاری همچون جنگ ۷۷، تلاقی، ملک پدری، آقای زرنگ، نامزد آمریکایی من، رستوران خانوادگی، مانی و ندا، دنیای وارونه، ابراهیم خلیل الله، از این‌جا تا اون‌جا، ارمغان تاریکی، رستوران خانوادگی، روزگار جوانی، بابا من زن بگیر نیستم، شاه خاموش، تهران ۱۵۰۰، معمای شاه و سیگنال موجود است به عنوان بازیگر، چهره‌پرداز و جانشین تهیه‌کننده حضور داشته است.
 
 این مجری و بازیگر در شامگاه 10 اسفند 98 به دلیل عارضه قلبی در سن 47 سالگی در بیمارستان قلب آمیرآباد درگذشت، روحش شاد و یادش گرامی باد




نظرات کاربران