در حال بارگذاری ...
اجرای نمایش کودک

در سالن غدیر شهرستان اسلام آباد غرب

نمایش کودک " نهال و جنگل"  به نویسندگی و کارگردانی گودرز حسینی در سالن غدیر شهرستان اسلام آباد غرب میزبان کودکان و هنردوستان می شود.

به گزارش تئاتر کرمانشاه، نمایش " نهال و جنگل " به نویسندگی و کارگردانی  گودرز حسینی در سالن غدیر شهرستان اسلام آباد غرب میزبان کودکان و هنردوستان می شود.

 عسل عقابی ، شیوا رشید پور، امیررضا صحرایی، مهدی دارابی ، عرفان شریفی، گودرز رضایی و  محمدرضا کدیوریان بازیگران این نمایش می باشند.

همچنین سمیرا زنگنه دستیار کارگردان و طراح دکور و لباس، امیررضا محمدی افکت،  کامران فرزامی نژاد طراح بروشور و روزبه صحرایی تدارکات، عوامل اجرایی این نمایش هستند.

قصه این نمایش  داتسنا دختر بچه ای مهربان به نام نهال که رابط بین انسانها و حیوانات جنگل است .

نهال میکوشد که رابطه صمیمانه بین انسانه و حیوانات و جنگل بیفتد او میکوشد که حیوانات و محیط زیست هموار حفظ شوند

ولی در این بین اتفاقاتی میفوفتد....

نمایش " نهال و جنگل" از 15 اسفندماه سال جاری لغایت 25 فروردین 1399در سالن غدیر شهرستان اسلام آباد غرب  در روز های زوج ساعت 14:30 الی15:30  آماده میزبانی از هنردوستان و کودکان می باشد.




مطالب مرتبط

گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود
گفت‌وگو با سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛

پوریا جلالی: کرمانشاه کانون رخدادهای مهم و فاخر فرهنگی و هنری می‌شود

پوریا جلالی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه می‌گوید: سال آینده سالی پرکار و پر رونق است برای هنرمندان بخصوص هنرمندان تئاتر تا بتوان با کمک همراهی پیشکسوتان و حضوربزرگان تئاتر کرمانشاه را باز هم به روزهای پر ورنق خود بازگردانیم.

|

نظرات کاربران